بازدید همتی از مبادی هرمزگان/ اگر از نقطه‌ای نام می‌بریم به معنی توهین نیست



به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی ظهر امروز(دهم فروردین ماه) پس از این بازدید، در جمع خبرنگاران، بیان کرد: از اوایل اسفند ماه تمامی ورودی های استان هرمزگان تحت کنترل و مراقبت قرار دارند و این امر موجب کاهش ۹۴ درصدی ورود مسافر به این استان شد.
وی ادامه داد: با آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت ورود گردشگر به استان نیز، بیش از ۸۰ نقطه از استان هرمزگان در همه شهرستان‌ها و جزایر این استان تحت کنترل‌های شدید و اعمال محدودیت در تردد قرار دارند.
استاندار هرمزگان افزود: علاوه بر ممنوعیت ورود گردشگر به استان، تردد درون استانی و درون شهرها نیز مورد کنترل و اعمال محدودیت قرار دارد تا زنجیره انتقال بیماری کرونا کاهش یابد.
همتی تصریح کرد: مردم در همه مناطق استان هرمزگان به ویژه جزایر از جمله جزیره قشم همکاری بسیار خوبی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با کاهش ترددها داشته‌اند و بسیاری از توصیه ها و نکات از جمله ماندن در خانه را رعایت کرده‌اند.
وی گفت: اگر در این مسیر مثالی از برخی موارد اشکالات مطرح و از نقطه‌ای نام برده می‌شود به معنی توهین نیست، بلکه می خواهیم حساسیت مردم افزایش یابد و افتخار همه ما مسئولان، خدمت به مردم است و اگر برای کسی رنجش خاطر ایجاد شده از آنها می‌خواهیم با بزرگواری از آن صرف نظر کرده و ببخشند.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: هدف همه ما تأمین سلامت مردم است و بر این اساس ماندن در خانه، یک ضرورت محسوب می‌شود و با همکاری خوب مردم استان و تلاش‌های صورت گرفته توانسته‌ایم بیماری کرونا در این استان را مدیریت کنیم و انتظار داریم این همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد.
همتی خاطرنشان کرد: برای روز ۱۳ فروردین نیز از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و در این روز نهایت سختگیری و محدودیت در تردد اعمال می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها