یوم الله ۱۲ فروردین روزی پرافتخاردر تاریخ ایران اسلامی است



به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی روز سه شنبه با تبریک این روز تاریخی به ملت ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار و انقلابی هرمزگان، افزود: در این روز مهم (۱۲ فروردین) مردم با رای حداکثری خود، جمهوری اسلامی را به عنوان شیوه و نظام حکومتی در ایران برگزیدند.

وی بیان داشت: یوم الله دوازدهم فروردین نماد حقیقی مردم سالاری دینی و تثبیت اراده و خواست مردم ایران در برپایی حکومت مبتنی بر دین مبین اسلام است.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: برپایی نظام جمهوری اسلامی از خواسته‌های اصلی مردم ایران در انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) محسوب می شد که این امر در شعارهای مردم در دوران انقلاب اسلامی تبلور یافته بود.

همتی یادآورشد: در این راستا با برگزاری همه پرسی انتخاب نظام حکومتی در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اتکا به رای حداکثری ملت ایران در این سرزمین استقرار یافت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با نثار خون های بسیاری به ثمر نشست و برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران نیز رشادت ها، فداکاری ها و جانفشانی های بسیاری صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان یادآورشد: درطول ۴۱ سال گذشته استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب شده تا کشور ما به پیشرفت های چشمگیری دست یابد و آثار برکات و دستاوردهای جمهوری اسلامی در سراسر ایران قابل ملاحظه است.

وی گفت: امروز ما وظیفه داریم با تمام توان در راه تحقق اهداف این نظام مقدس که حاصل خون شهداست، تلاش نماییم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها