نیروگاه بندرعباس، پشتیبان قهرمانان جبهه سلامت



به گزارش صبح ساحل، دکتر حسین سلیمی گفت: نیروگاه بندرعباس پشتیبان قهرمانان جبهه سلامت است .
دکتر حسین سلیمی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با اشاره به تمهیدات انجام شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نیروگاه بندرعباس گفت: از ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان طرح عملیاتی ویژه ای را علیه ویروس کووید ۱۹ تهیه و آن را در این مجموعه صنعتی پیاده و اجرا نموده است.
سلیمی یکی از مهمترین اقدامات نیروگاه بندرعباس را در مرحله اول اطلاع رسانی ویژه درباره این بیماری عنوان کرد و گفت از همان ابتدا این امر به صورت روزانه در کانال های خبری این شرکت به سمع و نظر همکاران رسیده است . وی افزود : در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، نیروگاه بندرعباس اقدام به تهیه و توزیع تجهیزات حفاظت فردی از جمله ماسک , ژل ضدعفونی , دستکش برای کلیه همکاران نمود. از دیگر اقدامات این مجموعه می توان به طرح غربال گری روزانه و انجام تست تب سنجی برای کلیه کارکنان و ضدعفونی کردن محل کار همکاران توسط تیم ویژه بهداشتی شرکت اشاره کرد , که به صورت روزانه انجام می پذیرد.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در اشاره به نقش حمایتی نیروگاه بندرعباس برای جلوگیری از شیوع این بیماری از تولید بيش از ۴۰۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی برای مبارزه با بیماری کرونا خبر داد . وی در شرح این خبر گفت : در پی شیوع بیماری کرونا در سطح استان هرمزگان و لزوم ضدعفونی کردن اماکن و نهادهای مختلف مجموعه نیروگاه بندرعباس با توجه به رسالت اجتماعی خود و در راستای کمک به نهادهای خدماتی پزشکی و بهداشتی اقدام به تولید آب ژاول کرد .

سلیمی خاطر نشان کرد :تاکنون بیش از ۴۰۴ هزار لیتر آب ژاول در اختیار نهادهایی همچون نیروی نظامي، شهرداری بندرعباس (ایمنی و آتش نشانی ) قرار گرفته است. وی گفت پرسنل زحمتکش نیروگاه بندرعباس همیشه در کنار رسالت ویژه خود که تولید برق پایدار در کشور بوده هیچ گاه از رسالت اجتماعی خود غافل نبوده و در برهه های حساس همیشه حامی و پشتیبان مردم شریف استان و کشور بوده است که در این روزها نیز حامی قهرمانان سلامت است.
دکتر حسین سلیمی گفت : اجرای کامل پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در نیروگاه بندرعباس برای گذر از این بحران در دستور کار ویژه قرار گرفته است . در این راستا کاهش ساعات کار اداری , به حداقل رساندن حضور پرسنل در نیروگاه و رعایت فاصله گذاری ایمن و بهداشتی برای پرسنل تعمیراتی و بهره برداری جهت تولید پایدار, تعطیلی سالن غذاخوری , تهیه غذای پرسنل شیفت در شرایط کاملا بهداشتی, تهیه لباس استریل برای پرسنل آشپزخانه , برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس, همچنین الزام به استفاده از دستگاه تشخیص چهره برای حضور و غیاب, از جمله اقدامات این مجموعه صنعتی می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها