احیای واحد تولیدی هرمز الکل شهرستان حاجی آباد



صبح امروز طی مراسمی با حضور دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مهندس جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی واحد تولیدی هرمز الکل شهرستان حاجی آباد پس از پنج سال وقفه مجددا احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی آباد، دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در آیین افتتاح و فعالسازی واحد هرمز الکل شهرستان حاجی آباد با اشاره به اقدامات ستاد مبارزه و پیشگیری بیماری کرونای استان اظهار کرد: ستاد مبارزه با کرونای استان با مدیریت جهادی و پیگیرانه استاندار برای همه حوزه های کاری برنامه تعریف شده دارد که یکی از ماموریت های ستاد راه اندازی واحدهای تولیدی سلامت محور از جمله کارخانه هرمز الکل حاجی آباد بود.
حیدری در ادامه ضمن تشکر از دستگاه های مرتبط با راه اندازی این واحد تولیدی افزود: امسال ازسوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته است و وجود بیماری کرونا تاثیری در انجام منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید استان نخواهد داشت و واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک استان با تمام توان در راستای تولید و اشتغال فعال خواهند بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از فرماندار حاجی آباد و اعضای شورای تامین استان در ارائه راهبردهای لازم گفت: همکاری و همراهی همه دستگاه های استان نشان از ولایتمداری دستگاه هاست که اشتغال و تولید را سرلوحه کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه واحد تولیدی مذکور با ایجاد فرصت اشتغال برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم، ظرفیت تولید بالغ بر ۷ هزار لیتر الکل طبی ۹۶ درصد و ۲ هزار لیتر الکل صنعتی ۹۰ تا ۹۱ درصد در روز را دارا می باشد و تا ۲۰ روز آینده ظرفیت توزیع در دیگر استانهای کشور فراهم می گردد تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان باید در کمترین زمان مجوزهای لازم برای توزیع الکل تولیدی را صادر نماید.
حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد نیز در آیین احیا و فعالسازی واحد تولیدی هرمز الکل گفت: در سال جهش تولید اولین واحد تولیدی در شهرستان حاجی آباد احیا شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال رونق تولید در راستای تولید و اشتغال اظهار کرد: در سال ۹۸ به نام سال رونق تولید با همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان زمینه اشتغال خوبی فراهم شد.
فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: پیرو مصوبات استانی ستاد کرونا راه اندازی مجدد کارخانه الکل سازی شهرستان در اولویت قرار گرفت.
نماینده عالی دولت در حاجی آباد با بیان فعالیت شبانه روزی ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان یادآور شد: از ابتدای تشکیل ستاد مبارزه با کرونا و برپایی ایستگاه های غربالگری تعداد ۲۰ هزار خودرو از ورودی های شهرستان برگشت داده شده است.
جهانگیری افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با راه اندازی تعداد ۵ ایستگاه ایست و بازرسی در ورودی شهرها از ورود تعداد ۶ هزار خودرو با پلاک غیربومی جلوگیری شده است.
گفتنی ست کارخانه هرمز الکل حاجی آباد در کیلومتر ۱۵ جاده حاجی آباد بندرعباس، شهرک صنعتی شماره ۱ واقع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها