161کیلوگرم موادمخدرشیشه از یک کانتینر در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی استان از کشف 161 کیلوگرم شیشه از یک کانتینر با همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ناجا در بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل،سردار«غلامرضا جعفری» گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از حمل محموله ترانزیتی مواد مخدر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان محموله ای از مواد مخدر صنعتی را به صورت کاملا حرفه ای در قالب بار تجاری بلوریجات توسط یک دستگاه کانتینر از مبدا تهران بارگیری و قصد داشتند از طریق یکی از گمرکات شهرستان بندرعباس به کشور های آسیایی منتقل کنند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به پیچیدگی عملیات و جاسازی حرفه ای محموله مذکور که حتی از دستگاه ایکس ری گمرک نیز بدون شناسایی عبور کرده بود، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و در حضور نمایندگان گمرک نسبت به فک پلمب کانتینر اقدام و در بازرسی از آن 161 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه یک متهم تاکنون در این زمینه دستگیر و اقدامات پلیس جهت شناسایی سایر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد از شهروندان خواست تا براي كاهش تبعات اجتماعي ناشي از مواد مخدر، پليس را در دستگيري قاچاقچيان ياري كنند و هر گونه اخبار در اين خصوص را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها