با همت نیروی دریایی ارتش؛

افتتاح مرکز ۱۰۰ تختخوابی نقاهتگاهی کرونا در بندرعباس/ تعداد تخت‌های نقاهتگاهی استان به ۶۰۰ تختخواب رسید



مرکز ۱۰۰ تختخوابی تکمیل درمان بیماران مبتلا به کرونا در بندرعباس، با همت منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش راه اندازی شد.

به گزارش  صبح ساحل، مجموعه ۱۰۰ تختخوابی نقاهتگاهی بیماران کرونا عصر شنبه با همت منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، جهت تکمیل درمان بیماران مبتلا به کرونا در مجموعه ورزشی هفت تیر در بندرعباس راه اندازی شد.

استاندار هرمزگان در آئین افتتاح این مجموعه تکمیل درمان بیماران مبتلا به کرونا، عنوان کرد: با اضافه شدن این ۱۰۰ تخت، تعداد تخت‌های تکمیل دوره درمان بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۶۰۰ تخت رسید.

فریدون همتی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته در هرمزگان، توانمندی‌های استان در راستای مقابله با ویروس کرونا افزایش یافته و تجهیزات و کالاهای بهداشتی مورد نیاز از جمله الکل، ماسک، ژل ضدعفونی و لباس ضد ویروس در هرمزگان در حال تولید هستند.

همتی تصریح کرد: با همکاری خیرین، بنگاه‌های اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی، مجموعه نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی سپاه و ارتش، تخت‌های تکمیل درمان و همچنین بیمارستان صحرایی در استان راه اندازی شده و به لحاظ امکانات و تجهیزات، استان هرمزگان در وضعیت خوبی جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا قرار دارد.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: با همکاری همه مجموعه‌ها و انسجام خوبی که در استان ایجاد شده و همراهی بسیار خوب مردم به ویژه با رعایت توصیه ماندن در خانه، روند بیماری کرونا در هرمزگان مدیریت شده است.

وی گفت: بیش از ۸۰ درصد مردم هرمزگان در قالب طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، غربالگری شده و اطلاعات آنان ثبت شده است.

همتی با تاکید بر اینکه باید همچنان رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اولویت باشد، بیان داشت: تاکنون با آموزش و اطلاع‌رسانی، تأمین امکانات و تجهیزات و همراهی خوب مردم، در مدیریت بیماری کرونا در سطح کشور و همچنین استان هرمزگان موفق بوده‌ایم و باید این همکاری‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در ادامه این روند باید بتوانیم با رعایت تمامی اصول بهداشتی، کار و فعالیت‌های مختلف را نیز انجام دهیم و افرادی که حضور آنها در محل کار و تولید ضروری است، با رعایت تمامی اصول و افزایش سطح ایمنی به فعالیت بپردازند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها