ثبت اطلاعات تکمیلی در سامانه شورای سلامت برای متقاضیان بازگشت به جزیره کیش آغاز شد



دسترسی ثبت اطلاعات تکمیلی برای متقاضیان بازگشت به جزیره کیش که دارای کارت کیشوندی فعال هستند و مبدا ورود به جزیره کیش را تهران اعلام کردند، فراهم شد.
به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بر اساس ضوابط کنترل ورود تدریجی بازگشت کیشوندان به جزیره کیش علی‌رغم توصیه های مکرر در خانه ماندن که به خارج از جزیره کیش سفر کرده‌اند؛ ثبت اطلاعات تکمیلی در اپلیکشن شورای سلامت برای آن دسته از افرادی که دارای کارت کیشوندی فعال هستند؛ پیامک دسترسی به اپلیکشن app.telekish.ir به تلفن همراه آنان ارسال شد.

همچنین کیشوندان متقاضی بازگشت به جزیره کیش درصورتی که اطلاعات شخصی خود را در سامانه  ۱۰۰۰۰۹۳۴ اشتباه وارد کنند؛ برای تصحیح باید مجددا اطلاعات را دوباره ارسال کنند.

گفتنی است نحوه ارسال اطلاعات شخصی شامل:

ـ کد ملی

ـ نام و نام خانوادگی

ـ تاریخ برگشت به‌عنوان مثال (۹۹/۰۲/۲۱)

ـ مبدا پرواز

ـ تعداد همراهان (۰یا۱)

در ۵ سطر مجزا به سامانه ۱۰۰۰۰۹۳۴ پیامک شود.

شایان ذکر است شماره تلفن‌های ۴۴۴۳۴۰۰۶ و۴۴۴۳۴۰۰۷ و ۴۴۴۳۴۰۹ به‌منظور پاسخگویی و راهنمایی جهت  نام‌نویسی بازگشت کیشوندان به جزیره کیش در نظر گرفته شده است.

منبع:منطقه آزاد کیش
منتشر شده: 1
سجاد
۲۱ فروردین ۱۳۹۹
با سلام من ۸ ماهیست ک در کیش استخدام شدم و کارت کیشوندی ندارم.درحال حاضر در محل سکونت خود هستم.چگونه به کیش بازگردم با توجه به اینکه ۲۰ روز از اتمام مرخصی من میگذرد و از سوی شرکت خود تحت فشار هستم
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها