اعمال محدودیت ها در پیشگیری از شیوع کرونا در حاجی آباد ادامه دارد



حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت :اعمال محدودیت ها در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داشت و  کارکنان غیربومی غربالگری و بنگاه های اقتصادی متضرر شناسایی خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد صبح امروز در نشست ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا ضمن تشکر از زحمات اعضای ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم مهمتر از هر موضوع دیگری است اظهار کرد: طرح ها و محدودیت های پیشگیری از شیوع  کرونا در شهرستان ادامه خواهد یافت. جهانگیری با اشاره به نتایج خوب طرح کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها گفت: ایستگاه های غربالگری در ورودی شهر های شهرستان همچنان دایر خواهند بود و پلیس راه محور حاجی آباد سیرجان ترددها و مسافرتهای بین استانی را پالایش خواهد کرد.
 جهانگیری خاطرنشان کرد: بخشداران با همکاری دهیاران از ورود افراد غیر بومی به روستاها جلوگیری کنند.
 فرماندار حاجی آباد ضمن تشکر از کسبه و بازاریان در همکاری با ستاد مبارزه با کرونا اضافه کرد:صنوف ضروری باید تا اطلاع ثانویه به ارائه خدمات به مردم بپردازند.
رئیس ستاد  مبارزه با کرونا در شهرستان حاجی آباد تاکید کرد: کارکنان غیر بومی که از سفر برگشته اند باید غربالگری و سپس با رعایت اصول بهداشتی در محل کار خود حاضر شوند. وی با اشاره به نزدیک شدن فصل برداشت محصولات کشاورزی در شهرستان گفت: باربری ها موظف هستند خودرو های باربری را ضدعفونی و رانندگان را به تجهیزات پزشکی از جمله ماسک و دستکش تجهیز کنند.
وی تاکید کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است تمامی بنگاه‌های اقتصادی که متضرر شدند را شناسایی و تسهیلات در اختیار آنها قرار دهد، همچنین اداره صنعت معدن و تجارت را موظف کرد که نظارت کافی بر بازار داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها