مردم گنگان جاسک آب مورد نیاز خود را فعلا از چاه تامین می کنند



مدیر امور آبفای شهرستان جاسک گفت: آب گنگان و روستاهای مجاور آن تا دو هفته آینده از محل آبشیرین کن تامین می شود.

به گزارش صبح ساحل، علی زارعی با اشاره به وضعیت آب روستای گنگان گفت: آب این روستا قبلاً از محل آب شیرین کن تأمین می‌شد که با توجه به سیل اخیر آسیب‌هایی به آن وارد و در تأمین آب روستای مذکور مشکلاتی به وجود آمد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب برای تأمین موقتی آب روستای گنگان یک حلقه چاه در پایین دست سد رابگ را وارد مدار کرد تا نیاز آبی اهالی مرتفع شود.

مدیر امور آبفای جاسک بیان داشت: تأمین آب از این محل موقتی است و ظرف دو هفته آینده، آب روستای گنگان از آبشیرین کن بونجی تأمین می‌شود.

زارعی با اشاره به برنامه آتی آب و فاضلاب جاسک افزود: آبرسانی به روستاهای مذکور از سد جگین در دستور کار قرار گرفته که با تأمین اعتبار مورد نیاز، آبرسانی از این محل انجام می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز پروژه مذکور را ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد، شرکت نفت و صنایع مجاور روستای گنگان و کوه مبارک که از این خط لوله منتفع می‌شوند بخشی از اعتبارات را متقبل تا پروژه سریع‌تر اجرا شود.

به گفته مدیر آبفای جاسک، پروژه مذکور به محض تأمین اعتبار در بازه زمانی شش ماهه به پایان می‌رسد.

زارعی ادامه داد، روستاهای زیادی در جاسک با کم آبی مواجه هستند که برنامه ریزی لازم برای تأمین آب مورد نیاز آنها در دستور کار شرکت آب و فاضلاب است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها