آخرین اخبار مبتلایان به کرونا در هرمزگان

11مبتلای جدید به کووید_19در هرمزگان /شمار مبتلایان به 265نفر رسید



به گفته ی دکتر حسین فرشیدی طی 24ساعت گذشته 11نفر جدید مبتلا به کرونا ویروس در هرمزگان شناسایی شد.همچنین طی 24ساعت گذشته فوتی در استان رخ نداده‌است و تعداد مبتلایان به کرونا به 265نفر رسیده است.

به گزارش صبح ساحل، دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، امشب (سه‌شنبه ۱۹ فروردین) در گفت‌وگو با شبکه خلیج‌فارس گفت:
از زمان شیوع کرونا تاکنون «۱۵۶۶ نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی» (آنفلوانزا، ذات‌الریه، مشکوک به کرونا و ...) در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند که از این تعداد «۱۳۰۸ نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص» شده‌اند و «۱۶۸ نفر نیز هم‌اکنون بستری» هستند که ۲۷ نفر در بخش آی‌سی‌یو قرار دارند.وی افزود: از بین این بیماران، تا امروز «از ۱۴۱۲ نفر به‌عنوان مشکوک به ابتلا کرونا نمونه‌گیری شده» که نتیجه‌ی «آزمایش ۱۱۰۰ نفر منفی» بوده و ۲۶۵نفر هم مثبت شده است.


طی یک روز اخیر نتیجه‌ی آزمایش کرونای ۱۱ بیمار دیگر در استان (قشم: ۶ نفر/ بندرعباس: ۲ نفر/ کیش: ۲ نفر/ پارسیان: ۱ نفر) مثبت اعلام شد و براین‌اساس شمار مبتلاشدگان قطعی به کرونا در استان به ۲۶۵ نفر رسید.

بنا به اعلام دانشگاه‌ علوم‌پزشکی هرمزگان، از مجموع ۲۶۵ بیمار مبتلاشده به کرونا تاکنون «۲۱۵ نفر پس از طی دوره‌ی درمانی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند» تا ادامه‌ی درمان را به مدت چهارده روز در نقاهتگاه‌ها طی کنند و «۳۲ بیمار نیز هم‌اکنون در بیمارستان‌ها بستری» هستند. شمار فوت‌شدگان نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۸ نفر است.

شمار مبتلاشدگان به کرونا در شهرستان‌های هرمزگان:
(از ۴ اسفند ۹۸ تا ۱۹ فروردین ۹۹)

بندرعباس: ۱۳۴ نفر (۲ مبتلای جدید)
کیش: ۴۵ نفر (۲ مبتلای جدید)
قشم: ۲۸ نفر (۶ مبتلای جدید)
میناب: ۲۷ نفر
بندرلنگه: ۷ نفر
حاجی‌آباد: ۶ نفر
رودان: ۶ نفر
پارسیان: ۶ نفر (۱ مبتلای جدید)
بستک: ۳ نفر
بندرخمیر: ۲ نفر
جاسک: ۱ نفر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها