توسط کاراته کاهای بندرلنگه به دست آمد

104مدال آسیایی و 17 مدال کشوری



کاراته کاهای شهرستان بندرلنگه در سال گذشته، ۱۰۴ مدال آسیایی،۱۷ مدال کشوری،۱۹۰ مدال چندجانبه و  ۳۵ مدال استانی به ارمغان آوردند.

مهدی صابری رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه در گفت و گوی اختصاصی با صبح‌ساحل  در مورد  عملکرد این هیات در  سال 98 گفت: کاراته کاهای بندرلنگه در سال گذشته در چند بخش فعالیت داشتند که در کل می توان نمره خوبی به آن ها داد.

وی در خصوص اعزام های ورزشی گفت : چهار مورد اعزام  به مسابقات استانی با کسب ۳۷ مدال رنگارنگ و حضور تیم دهیاری بندر دیوان شهرستان بندرلنگه در لیگ استانی سبک‌های کنترلی،  دو‌مورد اعزام تیم کیوکوشین بانوان و آقایان به مسابقات کشوری به استان تهران و کسب ۱۷ مدال رنگارنگ و اعزام ۱۱۵ کاراته کا آقا و خانم شهرستان بندرلنگه به اولین دوره مسابقات آسیایی سبک شوتوکان IKD  و کسب  عنوان قهرمانی با  ۱۰۴ مدال رنگارنگ  انتخاب زهرا  نیکوکار و محمدشادبهر دو کاراته کای بندرلنگه ای بعنوان فنی ترین بازیکن این مسابقات انتخاب از اعزام های موفق هیات کاراته بندرلنگه بوده است.

وی بیان داشت : کاراته کاهای شهرستان بندرلنگه  در مسابقات بسیج استان جهت عضویت در تیم کاراته باشگاه مقاومت کشور دو سهمیه و ۵ مدال  کسب کردند و در مسابقات انتخابی استعدادهای برتر استان با  ۸ مدال عنوان قهرمانی را کسب کردند.

صابری در خصوص مسابقات برگزار شده در سطح شهرستان بندرلنگه هم گفت : یک دوره مسابقات به مناسبت میلاد حضورت معصومه(س) و روز دختر با حضور ۶۷ کاراته کا، یک دوره مسابقات به مناسبت روز جهانی کاراته ، یک دوره مسابقات یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور ۲۰۰ کاراته کا، یک دوره مسابقات قهرمان قهرمانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور ۱۱۱ شرکت کننده و  دو دوره  مسابقات سبک کیوکوشین برگزار شد.

 

  104مدال آسیایی و 17 مدال کشوری

صابری در ادامه افزود:  یازدهمین دوره مسابقات شوتوکاپ خلیج فارس با حضور بیش از ۶۰۰ کاراته کا از ۳۰ باشگاه از دو استان هرمزگان و کرمان به میزبانی شهرستان بندرلنگه برگزار شد که با قهرمانی دو تیم آقایان و بانوان شهرستان بندرلنگه با کسب ۱۹۰ مدال رنگارنگ به پایان رسید.

رئیس هیات کاراته شهرستان از دعوت عبدالحسین کوهستانی تنها پسر هرمزگانی به دو مرحله اردوی استعدادهای برتر کشور از سوی فدراسیون جمهوری اسلامی ایران که در استان های گلستان و کرمان برگزار شد، خبر داد و بیان داشت:  در بحث شرکت در کلاس های آموزشی  نیز ۱۰ نفر از  داوران شهرستان  در استاژ بازآموزی داوری استان شرکت کردند .

همچنین ده داور شهرستان در کلاس ارتقا داوری فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند و موفق به ارتقا شدند و چهار داور جدید به کادر داوری شهرستان اضافه شد.

مهدی صابری رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه در ادامه در خصوص جلسات برگزار شده هم گفت : این هیات در جلسات استانی که با حضور رئیس هیات کاراته استان برگزار شد شرکت داشته است .

همچنین بنده در سمینار و‌جلسه سالیانه سبک شوتوکان IKD به عنوان نماینده سبک شوتوکان IKD استان هرمزگان و دبیر این سبک در کشور شرکت کردم و جلسات هم اندیشی مربیان هیات کاراته شهرستان بندرلنگه هم سه بار  در طول سال گذشته  جهت ارزیابی عملکرد هیات با حضور مربیان سطح شهرستان برگزار شد.

 وی بیان داشت : در سال ۹۸ سه آزمون کمربند رنگی و ارتقا دان و هفت مورد استاژ فنی در شهرهای بندرلنگه،بندرکنگ و بندرچارک برگزار شد.

رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه گفت: در زمینه فرهنگی هم  هیات کاراته فعالیت بسیار خوبی در سطح استان داشته است و  مثل سال های قبل عملکرد خوبی در این زمینه از خود به جای گذاشته است.

مهدی صابری بیان داشت:  در ابتدای سال۹۸  با برگزاری استاژ فنی کومیته،درآمدحاصله از  آن به هموطنان سیل زده اختصاص یافت .

وی گفت : کاراته کاهای بندرلنگه  حضور پرشوری در جشنواره فرهنگی ورزشی دا، جشنواره بین المللی فیلم کودک و‌نوجوان،مراسم به یاد نخل های استوار جنوب به مناسبت هفته دفاع مقدس ،غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان بندرلنگه ، مراسم  هفته تربیت بدنی و نمایشگاه کتاب داشتند.

  104مدال آسیایی و 17 مدال کشوری

صابری در ادامه به برگزاری مراسم شب یلدا در باشگاه های شهرستان،برگزاری مراسم نوزده سالگی کاراته در شهرستان بندرلنگه،تجلیل و تقدیر از مقام شامخ استاد به مناسبت روز جهانی مربی از بنیانگذار کاراته در شهرستان و تقدیر از مربیان شهرستان خبر داد و گفت:  از عبدالحسین کوهستانی در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزرات ورزش و جوانان کشور، استاندار و مدیر کل  ورزش و جوانان استان هرمزگان تجلیل شد.

رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه گفت:  در سال ۹۸ پانزده باشگاه فعال آموزش کاراته در دو بخش آقایان و بانوان در شهرهای بندرلنگه، بندرکنگ ،بندر چارک ، روستاهای بندرشناس و‌گزیر در دو سبک کنترلی و غیر کنترلی به فعالیت پرداختند.

مهدی صابری  رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه  افزود:  هیات کاراته اولین هیات در سطح شهرستان بندرلنگه بود که جهت مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش،از اویل اسفند ماه تمام فعالیت های ورزشی خود را  در تمام باشگاه های سطح شهرستان تعطیل کرد.

وی  ضمن آرزوی سلامتی برای ملت ایران اظهار امیدواری کرد که  با همدلی هموطنان عزیز و رعایت نکات بهداشتی لازم این ویروس ریشه کن شود . رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه در پایان ازجعفر  متقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه ،پردل  رمضانی رئیس هیات کاراته استان،استاد حیدری رئیس سبک شوتوکان IKD کشور که حامی هیات کاراته شهرستان بندرلنگه هستند و همچنین از مربیان زحمتکش هیات در دو سبک شوتوکان و کیوکشین در شهرستان ،کادر اجرایی ،کمیته های مختلف هیات بابت تمام فعالیت های خوبی که در طول سال گذشته داشتند تشکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها