آرزو پاسلار :

از فعالیت در رده‌های پایه لذت می‌برم



مربی بانوان هیات قایقرانی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت فعالیت در رده های سنی پایه در ورزش گفت: توجه به ورزشکاران رده های سنی پایه، آینده قایقرانی استان و کشور را تامین می کند.


به گزارش صبح ساحل، آرزو پاسلار  در خصوص فعالیت مربیگری در رده های سنی پایه اظهار کرد: زمانی که مربیگری قایقرانی را شروع کردم متاسفانه آن موقع روی سن پایه کار نمی‌شد و تصمیم گرفتم به تربیت ورزشکاران در این رده که از نظر فیزیکی توان بدنی خوبی دارند اقدام کنم.وی ادامه داد: از سال ۸۳ به صورت حرفه ای مربیگری قایقرانی را دنبال می کنم و در حال حاضر به عنوان نایب رئیس بانوان هیات قایقرانی و مربی تیم آب های آرام و دراگون بوت بانوان استان هرمزگان هستم.


پاسلار در خصوص ثمره فعالیتش در مربیگری قایقرانی بیان کرد: در زمان مربیگری ام توانستم تعداد زیادی ورزشکار سنین پایه را جذب و پرورش دهم و تاکنون بیش از ۱۵ نفر از ورزشکارانم به تیم ملی دعوت شدند که موفق به کسب مقام های برتر آسیایی و حتی المپیک شده اند و اکنون از ۵ نفر ترکیب تیم ملی آب‌های آرام بانوان رده سنی بزرگسالان ۲ نفر ورزشکاران من هستند.وی هدفش از کار کردن با ورزشکاران رده سنی پایه، شناسایی و جذب ورزشکاران مستعد و نخبه رشته قایقرانی و حمایت و تربیت آنان برای رسیدن به موفقیت و ایستادنشان بر سکوی مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک د انست.


پاسلار ادامه داد: تمام تلاشم را می کنم که علاوه بر این که یک مربی خوب برای ورزشکارانم باشم به عنوان یک روانشناس و یک خواهر بزرگتر در کنار آن ها باشم و اگر مشکلی وجود داشته باشه با کمک هم آن را حل کنیم. وی در خصوص علاقه مندی اش به شغل مربیگری گفت: در استان هرمزگان تنها مربی خانم هستم که با ورزشکاران رده سنی پایه کار می کنم، بودن با بچه های کوچک واقعا برای من لذت بخش است چون از اول با آن ها هستم با تمام خصوصیات و روحیاتشان آشنا می‌شوم و همه نیازهایشان را می شناسم و همین شناخت من از ورزشکاران باعث می شود که نقاط ضعف شان را شناسایی و برطرف کنم و نقاط قوتشان را تقویت نمایم تا بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

پاسلار درباره فعالیت قایقرانی هرمزگان در المپیاد استعدادهای برتر اظهار کرد: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور که به مدت دو سال است   برگزار می شود فرصت بسیار مناسبی است که اهمیت رده های سنی پایه در ورزش معرفی شود و خدارا شکر قایقرانی استان هرمزگان در این زمینه در سطح کشور دارای جایگاه خوبی می باشد.
وی ادامه داد: درخصوص رشته تخصصی خودم، آب‌های آرام هم در کشور جزء بهترین ها هستیم و در سال ۹۸ به دلیل توانمندی بالای ورزشکارانم توانستم از آن ها در رده سنی بالاتر استفاده کنم یعنی ورزشکاران نوجوانم در مسابقات رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال شرکت کردند و همین طور ورزشکاران جوان و زیر ۲۳ سال توانستند در مسابقات بزرگسالان حضور یابند و در هر دو مورد به موفقیت دست یافتند.


این بانوی مربی هرمزگانی با اشاره به پتانسیل بالای قایقرانی در هرمزگان بیان کرد: علیرغم محدودیت‌های این استان از لحاظ امکانات، تجهیزات و پیست توانستم تعداد زیادی ورزشکار نخبه تربیت کنم اما درصورتی که یک پیست استاندارد حتی فقط با یک لاین در اختیار داشتم به جرات می توانم بگویم که تمام ورزشکاران تیم ملی آب های آرام بانوان از استان هرمزگان بود. پاسلار با تقدیر از حمایت رئیس فدراسیون قایقرانی از خود گفت: از رئیس هیات قایقرانی هرمزگان و مدیرکل  ورزش و جوانان هرمزگان که همواره حامی و پشتیبان من هستند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم در کنار هم با تلاش بیشتری بتوانیم آینده خوبی برای قایقرانی رقم بزنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها