فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

شرورسابقه دار و قاتل متواری معروف به «راج» دستگیر شد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان طی یک عملیات پیچیده پلیسی یک قاتل متواری معروف به راج دریکی از روستاهای تابعه بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح خبر دستگیری قاتل متواری در هرمزگان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد بوسیله سلاح جنگی کلاش توسط افرادی مسلح در یکی از روستاهای بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرا رگرفت.

سردار جعفری افزود: با تلاش شبانه روزی اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، متهم معروف به «راج» دارای سوابق آدم ربایی، تجاوز به عنف، نزاع و درگیری، شرارت، ایجاد رعب و وحشت برای مردم وخرید و فروش مواد مخدر سنتی و صنعتی شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: با استفاده از اقدامات خاص فنی، بهره گیری از شیوه‌های به روز و کارآمد پلیسی، مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های ویژه پلیسی متهم دریکی از محلات بندرعباس دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه چاقوی تاشو و مقدار ۱۵۰ گرم هروئین کشف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان انتقال گردید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها