مدیرکل بهزیستی هرمزگان اعلام کرد:

مراکز مثبت زندگی بهزیستی در هرمزگان تاسیس می‌شود



مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان گفت: مراکز مثبت زندگی با هدف ارائه خدمات سطح یک سازمان بهزیستی تاسیس می شود.

به گزارش صبح ساحل، غلامحسین رنجبر پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقا سلامت اجتماعی منشأ خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه‌های مختلف جامعه است.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان افزود: در آستانه گام دوم انقلاب و با گذشت ۴۰ سال از تشکیل سازمان بهزیستی و گستره مأموریت‌ها، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه، بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی در قالب شبکه ه‌ای از نهادهای غیردولتی فعال در کشور، تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی امری اجتناب‏ ناپذیر است.

وی عنوان کرد: در چنین شرایطی طراحی و اجرای راهکاری که امکان ارائه مجموعه ‌ای از خدمات را فراهم کرده و موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه شود، بیش از پیش ضروری بنظر می‌رسد در همین راستا مراکز مثبت زندگی در راستای ارائه خدمات سطح یک بهزیستی در بستر فناوری اطلاعات و در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ایجاد می‌شوند.

وی خدمات این مراکز را شامل ثبت درخواست، تشکیل پرونده فرزند خواندگی، پاسخگویی به مراجعین، اخذ و بررسی مدارک، پیگیری امور مددکاری خانواده، ارجاع به مراکز بالاتر و سایر دستگاه‌ها، شناسایی فعال جامعه هدف، انجام استعلامات و پیگیری‌های مورد نیاز جهت صدور مجوز عنوان کرد و بیان داشت: جانمایی این مراکز در محدوده‌هایی انجام می‌شود که بیشترین تراکم مددجویان بهزیستی در آن مناطق است و هم اکنون با ابلاغ دستورالعمل تکمیلی از سوی سازمان بهزیستی کشور به استان، فراخوان جذب و صدور مجوز برای متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.

منتشر شده: 2
حبیب شهمرادزاده
۲ تیر ۱۳۹۹
با عرض سلام و احترام .. بنده یکی از متقاضیان تأسیس مرکز مثبت زندگی در استان هرمزگان شهرستان جاسک هستم.. بر خودم لازم دونستم تقدیر و تشکر کنم از سازمان بهزیستی به دلیل اجرایی کردن چنین مرکز هایی ..
ایوب
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
این اخبار کذب است..چون فراخوان ۲۲اردیبهشت اعلام میشود
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها