هزینه های خرید گل و شیرینی ستاره خلیج فارس، صرف آزادی زندانیان می‌شود



«درحال حاضر ۷۱ زندانی جرائم غیرعمد ودیه در زندان های استان حبس هستند که برای آزادی آن ها به ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.»

به گزارش صبح ساحل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس روز جمعه در تشریح این خبر گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد علاوه بر این که اجر اخروی دارد می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی بیانجامد و سلامت عمومی جامعه را ارتقا دهد.

نرگس صداقت افزود: با تدبیر مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از چندی پیش هزینه های خرید گل و شیرینی در مناسبت های مختلف از جمله فوت انتصاب و دیگر مناسبت ها را صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد می کند.
وی تاکیدکرد: عمل به مسوولیت‌های اجتماعی یکی از اولویت های شرکت نفت ستاره خلیج فارس است و مدیر عامل شرکت همواره بر این مساله که ذی نفعان اصلی شرکت مردم هستند، تاکید دارد.
وی اظهارامیدواری کرد: این اقدام حسنه بتواند به عنوان الگو در سطح جامعه ترویج شود و افراد و شرکت های حقیقی و حقوقی نیز به این حوزه ورود کنند.
پالایشگاه نفت ستاره خلیج ‌فارس، بزرگ ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا در ایران و با ظرفیت ۳۶ میلیون لیتر در روز در قالب چهار مرحله ۱۲۰ هزار بشکه ‌ای با هدف تولید بنزین، گازوییل، گازمایع و سوخت جت در ۲۵ کیلومتری غرب بندرعباس راه اندازی شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها