سرمربی تیم دراگون بوت بانوان باشگاه ستارگان

تمرینات انفرادی ورزشکاران را زیر نظر داریم



سرمربی تیم دراگون بوت بانوان باشگاه ستارگان احمدی خلیج فارس گفت: تمرینات ورزشکاران این باشگاه با انگیزه خوبی دنبال می شود.

به گزارش صبح ساحل،  الهه علیزاده افزود: از ابتدای شروع ویروس کرونا در کشور تمرینات تیم دراگون بوت بانوان ستارگان تعطیل نشده است و ورزشکاران بصورت انفرادی در خانه کار آمادگی خود را دنبال می کنند.
وی  گفت : پس از اطلاعیه وزارت ورزش مبنی بر شروع تمرینات رشته های انفرادی مجموعه ستارگان نیز با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در محیطی شاد به تمرینات هوازی می پردازد.
علیزاده بیان داشت: متاسفانه مسابقات لیگ دراگون بوت کشور که قرار بود فروردین ماه امسال برگزار شود بدلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و هنوز زمان مشخصی اعلام نشده است تا از وضعیت تمرینات گروهی با خبر باشیم.
سرمربی تیم دراگون بوت بانوان باشگاه ستارگان احمدی خلیج فارس افزود؛ این مجموعه در دو رده سنی آزاد و بالای چهل سال خود را برای حضور در مسابقات لیگ دراگون بوت بانوان کشور اماده می کند.
تیم دراگون بوت  بانوان ستارگان احمدی خلیج فارس سال گذشته بعنوان نماینده ایران تجربه حضور در مسابقات بین المللی امارات در کارنامه دارد.

تمرینات انفرادی ورزشکاران را زیر نظر داریم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها