بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کیش معدوم شد



رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از معدوم سازی ۹۳۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، دكتر محمدرضا رضانيا عمده اين اقلام را شکلات، پنیر پیتزا و سیب زمینی، گفت: بازدید ها از مراكز عرضه مواد غذايي بصورت مستمر انجام می شود و در صورت کشف مواد غذایی تاریخ گذشته از سوپر مارکتها ، انبارهای توزیع و پخش شناسایی؛ضبط و برای معدوم سازي روانه بازیافت می شود.
وي با تاکید مجدد بر ضرورت همکاری مردم در اطلاع رسانی به موقع افزود: ما در حوزه بهداشت و سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و با متخلفان فروش و نگهداری هر نوع کالای تاریخ گذشته و ممنوعه شامل بهداشتی، دارویی و غذایی برخورد خواهد شد.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از صاحبان صنوف درخواست كرد برنامه خود اظهاري كالاهاي تاريخ گذشته خود را براي پيشگيري از وجود اين كالاها در سيستم عرضه و بروز برخوردهاي قانوني از سوي مركز توسعه سلامت بسیار جدي بگيرند.
وي از شهروندان تقاضا كرد در هنگام خريد اقلام خوراكي، آشاميدني و آرايشي ، بهداشتي و دارويي به مشخصات درج شده روي بسته بندی ها به ویژه تاريخ توليد و انقضاء دقت كرده و از سلامت بسته بندي نيز اطمينان حاصل كنند.
دكتر رضانيا گفت: مردم از خرید موارد تاريخ گذشته؛ مخدوش يا بسته بندي آسيب ديده پرهیز کنند و با تذكر به متصدي فروش ميتوانند موارد را با شماره  07644423311 واحد بهداشت مركز توسعه سلامت كيش و سامانه 190 انعكاس دهند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها