فروش سهام عدالت از ۶ خرداد آغاز می‌شود



صاحبان سهام عدالتی که قصد فروش بخشی از سهام خود را دارند از روز ۶ خردادماه می‌توانند با مراجعه به بانکی که حساب دریافت سود سهام عدالت در آن دارند، ‌برای فروش ۳۰ درصد سهام عدالت خود اقدام کنند.
[yektanet.com]

به گزارش صبح ساحل، امروز پنجشنبه وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که کلیه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، می‌توانند از روز سه‌شنبه (۹۹/۳/۶) به شعب بانک‌هایی که قبلا در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی‌سازی معرفی کرده‌اند، مراجعه کنند.

این افراد می‌توانند با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهدنامه مربوطه، اقدام کنند.

در اجرای ابلاغیه مورخ ۹۹/۲/۹ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر آزادسازی سهام عدالت و با عنایت به مصوبه مورخ ۹۹/۲/۳۰ شورای عالی بورس این اطلاعیه صادر شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید، پس از اتمام مهلت اعلام شده در سامانه سهام عدالت (۹۹/۳/۸) از تاریخ ۹۹/۳/۱۰ بانک‌ها از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری‌های طرف قرارداد، به تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز خواهند کرد.

منبع: تجارت نیوز

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها