نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

رویه وزارت نیرو در انتصاب سرپرست توزیع برق هرمزگان، رویه صادقانه نبود / وزیر نیرو پاسخگو باشد



نماینده مردم هرمزگان در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در انتصاب سرپرست جدید شرکت توزیع برق هرمزگان پرداخت.

به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی ضمن انتقاد از انتصاب سرپرست جدید شرکت توزیع برق هرمزگان، افزود: رویه وزارت نیرو در انتصاب سرپرست توزیع برق هرمزگان، رویه صادقانه نبود. اختیار جابجایی مدیران استانی با عالی‌ترین مقام سازمان است اما کمترین انتظار نمایندگان، هماهنگی قبلی با نمایندگان است که در این زمینه چنین اتفاقی نیفتاد.

منتخب مردم هرمزگان در مجلس یازدهم اظهار کرد: طی مذاکره‌ای که با مسئولین وزارت نیرو داشتم قول دادند مدیر فعلی تا زمان انتصاب یک مدیر بومی فقط به‌عنوان سرپرست مشغول باشد و در فراخوان انتخاب مدیر هم شرکت نکند اما هیچ‌کدام از قول‌ها عملی نشد.

مرادی بیان کرد: امتیاز و سوابق مدیریتی متخصصان استان در حوزه برق بالاست لذا از وزیر نیرو و استاندار درخواست دارم هرچه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کنند تا از ایجاد مشکلات بعدی در این زمینه به وجود نیاید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم اظهار کرد: نیروهای هرمزگان قابلیت مدیریت در تمامی ادارات و سازمان‌ها را دارند و به همین خاطر دلیلی برای حضور چنین مدیرانی از خارج استان که صرفاً می‌توانند هزینه‌تراشی به کشور و استان کنند، وجود ندارد.

این نماینده مجلس همچنین تهدید کرد در صورت عدم توجه به خواسته‌های به‌حق مردم، وزیر نیرو بایستی در مجلس پاسخگوی چنین بی‌تدبیری‌هایی باشد.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها