پروژه‌های عمرانی در اولویت تخصیص بودجه و اعتبارات/ یک هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در هرمزگان به بهره برداری می رسد



به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی روز شنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی استان اظهار داشت: با بهره برداری از این شمار تخت، شاخص های بهداشت و درمان در این استان رشد قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح های درمانی مهمی در هرمزگان در دست اجرا است که از جمله آنها می توان به بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی، بیمارستان شریعتی بندرعباس، بیمارستان کودکان ، بیمارستان ارتش و بیمارستان میناب اشاره کرد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از پروژه های بسیار مهم در هرمزگان محسوب می‌شود که معاونت عمرانی استانداری به طور ویژه اجرای این طرح را پیگیری می‌کند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این طرح تا پایان سال جاری به مرحله خوبی رسیده و آماده بهره‌برداری شود.

توزیع سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار در هرمزگان

همتی در بخش دیگری از صحبتهای خود در این نشست گفت: افزون بر سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی و عمرانی از مجموع ۱۰ هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی استان در سال جاری، بنا بر شاخص ها، میان شهرستان های استان هرمزگان توزیع شد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: با این توزیع صورت گرفته، دستگاه‌ها می‌توانند به سرعت موافقت‌نامه ها را مبادله و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی فعال شوند.

همتی بیان داشت: همچنین دو هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات توازن ملی برای پروژه‌های معین شده، ابلاغ شده و ابلاغ اعتبارات توازن استانی نیز در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی با درصد پیشرفت بالا در اولویت تخصیص بودجه و اعتبارات قرار دارند.

استاندار هرمزگان گفت: پروژه‌هایی که در سال جاری در حوزه‌های مختلف در استان باید تکمیل شوند، مشخص شده و در اولویت تخصیص بودجه نیز قرار دارند

همتی تصریح کرد: با هدف تکمیل طرح‌های عمرانی باقی‌مانده، پروژه جدیدی در سال جاری آغاز نخواهد شد، مگر اینکه طرحی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در کمیته مربوطه بررسی شود.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها