مکتب سردار سلیمانی موجب انسجام وحدت بین مسلمانان

مسلمانان برای تبدیل روز نکبت فلسطینیان به روز نکبت صهیونیست ها تلاش می کنند



اشاره هوشمندانه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌ ویژه‌شان به تشدید آشفتگی در آینده رژیم صهیونیستی و ریشه‌کنی ویروس صهیونیست، موید این نکته است که خون شهدای مقاومت بزودی ریشه این رژیم جعلی را خواهد خشکاند و این تحقق وعده الهی است.

به گزارش صبح ساحل، پرویز سالاری از فعالان سیاسی و اجتماعی هرمزگان و دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در این استان در یادداشتی به مناسبت روز قدس آورده است:اقدام انقلابی، راهبردی و آینده نگرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و استمرار این حرکت انقلابی با تأکید مقام معظم رهبری در حالی 40 سالگی خود را طی می‌کند که با جهانی‌شدن این روز پر عظمت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در نقطه اوج و بلوغ همه‌جانبه خود، آحاد مسلمانان و ملل حق‌طلب و ظلم ستیز در سراسر جهان را با خود همراه ساخته است که امروز بیش از هر زمان دیکر رژیم غاصب صهیونیستی و نظام سلطه آمریکا و پادوهای منطقه‌ای او را نگران و هراسان کرده است.

دشمن زبون که بر اساس گزارش‌های کارشناسانش یک سردار پشت تمام موفقیت‌های منطقه‌ای و انسجام مسلمانان در محور مقاومت است، قرار دارد و آن کسی نیست جز سردار حاج قاسم سلیمانی. لذا به خیال خام خود، با شهادت ناجوانمردانه این سردار دلیر، می‌توانند از آزادی‌خواهی امت‌های مسلمان جلوگیری کنند.این اقدام بزدلانه در ترور این فرمانده رشید، نه تنها هیچ خللی در اراده امت‌های اسلامی بوجود نیاورد بلکه امروز به برکت مجاهدت‌ها و خون سردار سلیمانی، انتفاضه فلسطین فراتر از سرزمین‌های اشغالی به جبهه مقاومت جهانی مبدل شده است و اگر مسلمانان همت کنند با مبارزه همه‌جانبه در جبهه مقاومت و تقویت این جبهه، نابودی رژیم صهیونیستی رقم خواهد خورد و به فرموده مقام معظم رهبری، اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

  

     

مکتب سردار سلیمانی روشن‌تر از قبل با خون رزمندگان در جبهه مقاومت بر علیه کفر، تکفیر، استکبار در منطقه در هم آمیخته شده و موجب وحدت و انسجام اسلامی بین ملت‌های مسلمان در اقصی نقاط جهان گردید و منطقه یکپارچه از مقاومت شده و آزادی قدس را فریاد می‌زند.از فاطمیون افغانستان تا زینبیون پاکستان، انصارالله یمنی، گروه‌های الحشد الشعبی و سوری گرفته تا حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین و ... همه و همه، محور عظیم و بزرگ در چارچوب مکتب سلیمانی تشکیل داده‌اند که هدف نهایی آنها فتح قدس است و این نوید در نامه سردار سلیمانی قبل از شهادتش به فرمانده گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت) آمده است.

سردار سلیمانی در این نامه گفته: «دفاع از فلسطین مصداق دفاع از اسلام است و هرکه ندای شما را بشنود و توجهی نکند، مسلمان نیست. فجر پیروزی به یاری پروردگار نزدیک خواهد بود و زنگ مرگ صهیونیست‌های متجاوز به صدا درآمده است.»به فرموده مقام معظم رهبری، در روز قدس سال گذشته مبارزه همه‌جانبه ملت فلسطین، مبارزه سیاسی، نظامی، اخلاقی و فرهنگی باید ادامه پیدا کند تا کسانی که غاصب فلسطین هستند، تسلیم خواست همه مردم فلسطین اعم از مسیحی و مسلمان و یهودی باشند. 15.3.98

لذا دولت‌های اسلامی می‌بایست با بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی می‌بایست طومار حیات این رژیم نامشروع و غده سرطانی را از قلب امت اسلامی در هم بپیچانند.ان شاالله با حمایت همه جانبه مسلمانان از امت فلسطین تا آزادی قدس شریف و رهایی سرزمین‌های اشغال شده و شکست معامله ننگین قرن باید منتظر بود تا روز نکبت ملت فلسطین به روز نکبت برای صهیونیسیم و روز فتح «قدس» و آزادی برای ساکنان واقعی فلسطین از جمله میلیون‌ها آواره در اقصی نقاط جهان بدل شود و بزودی این روز فرا خواهد رسید.

امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی‌مان نیز در سخنان تاریخی و ارزنده‌شان به مناسبت روز قدس بر این نکته اشاره‌ای هوشمندانه داشتند که وضعیت رژیم صهیونیستی در آینده‌ سخت‌تر خواهد شد و به خواست خداوند با آگاه شدن ملت‌ها و قدرت گرفتن بیش از پیش جبهه مقاومت، ویروس صهیونیست ریشه‌کن می‌شود و این وعده الهی است و بزودی شاهد تحقق آن نیز خواهیم بود.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها