طرح جدید همراه اول برای عرضه سیمکارت دائمی ارزان‌قیمت به جوانان



همراه اول به عنوان اولین اپراتور ایرانی اخیرا در راستای ارج نهادن هر چه بیشتر به جوانان و همچنین کمک به رشد استارت‌آپ‌ها طرحی را کلید زده است که در جریان آن سیمکارت‌های دائمی را با ۵۰ درصد تخفیف و برخی مزایای ویژه در اختیار جوانان قرار می‌دهد.

 

به گزارش صبح ساحل، طرح «جوانیت را کامل کن» همراه اول از ۱۶ دی ماه سال گذشته تا کنون با استقبال بی‌نظیر گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال کشور آغاز شده است. افرادی که در طرح مذکور سیمکارت دائمی خریداری می‌کنند، یک بسته اینترنت ۱۰ گیگاباتی یک ماهه نیز هدیه دریافت می‌کنند.

این طرح به‌دلیل ارائه سیمکارت‌های دائمی به جوانان کشورمان ارزش قابل‌توجهی برای این طیف سنی دارد. در واقع از آنجایی که شماره‌های دائمی همراه‌اول ارزش و اعتبار بالایی در جامعه دارند، اغلب افرادی هم که می‌خواهند برای نخستین‌بار سیمکارت خریداری کنند، انتخابشان سیمکارت‌های دائمی اپراتور اول است.

همراه اول که در سال‌های اخیر رویکردی جامعه‌محور داشته، تلاش می‌کند از طریق اجرای طرح‌هایی مشابه «جوانیت‌ را کامل کن» به بحث مسئولیت اجتماعی نگاهی جدی‌تر داشته باشد.

فروش سیم کارت دائمی جوانان
نحوه خرید سیم کارت:
  • متقاضیانی که پیش از این مشترک هیچ یک از اپراتورها نبوده اند (تاکنون سیم کارت به نام آنها نبوده است) از طریق مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت نمایند.
  • متقاضیانی که در حال حاضر حداقل مشترک یکی از اپراتورها هستند (حداقل یک سیم کارت دارند) از طریق مراجعه به فروشگاه ها ، نمایندگی ها و دفاتر همراه اول و یا نشانی اینترنتی shop.mci.ir با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها