حمایت شرکت توزیع برق هرمزگان از سازندگان ساختمان



سرپرست شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در مصاحبه با خبرنگار صبح ساحل ضمن اشاره به احقاق حقوق متقاضیان نسبت به این شرکت عنوان کرد: براساس تصمیمات گرفته شده در  شرکت توزیع برق هرمزگان منبعد برای ساختمان های با قدرت درخواستی زیر ۲۵۰ کیلووات در صورتیکه ظرفیت پست های برق مجاور جوابگو باشد زمین برای احداث پست برق گرفته نخواهد شد.
 رنجبر افزود: ابتدا درخواست متقاضیان در کمیسیون ناحیه برق مربوطه با پیش شرط عدم نیاز به پست برق بررسی شده و در صورتیکه بعلت فنی تامین برق ساختمان نیاز به پست برق داشته باشد میبایست درخواست ناحیه به ستاد مرکزی ارسال و توجیهات فنی پیوست آن گردد تا دستور اخذ زمین و ساخت پست زمینی صادر گردد، در غیر این صورت هیچ امور برقی حق اخذ زمین پست را از متقاضیان نخواهد داشت.
سرپرست شرکت توزیع برق با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و مشتری مداری بیان داشت: به جهت کاهش بروکراسی اداری کلیه فرآیندهای تامین برق تا انعقاد قرارداد و تحویل فیش هزینه انشعاب تا سقف ۲۵۰ کیلووات به نواحی برق در شهرستانها  واگذار شده است.
وی درخصوص واگذاری روند دریافت انشعاب برق به مدیران نواحی مطرح کرد: این تصمیم در چارچوب اصل حمایت از سازندگان مسکن و نیز تسریع در تعیین تکلیف واگذاری انشعاب برق به متقاضیان است.

رنجبر تاکید کرد: هرچه متقاضیان از حقوق خود و مقررات این شرکت بیشتر مطلع باشند شاهد تسریع در واگذاری انشعاب، کاهش مفاسد احتمالی و درنهایت رضایتمندی مشتریان خواهیم بود.

منتشر شده: 1
امیر مسعود ریاحی
۱۹ خرداد ۱۳۹۹
بسیار کمک با ارزشی برای صنعت ساختمان سازی میباشد و امیدوارم دیگر مسئولین هم با تبعیت از شرکت توزیع برق استان زمینه فعالیت این صنف را تسهیل بخشیده و رشد این صنف باعث کارآفرینی و ایجاد اشتغال خواهد بود
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها