با شروع لیگ دسته دوم فوتسال کشور اتفاق خواهد افتاد

هیجان دوباره فوتسالی در هرمزگان



این روزها هیجان فوتسالی در سطح استان دوباره بالا گرفته است. پس از این  که آذرخش به دلیل عدم حمایت کافی وبرخی ازمشکلات پس ازشش سال از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد بیشتر کارشناسان یکی از عوامل سقوط آذرخش را عدم پشتوانه بازیکن دانستند.
در این چند سالی که آذرخش در لیگ برتر بازی می کرد هرمزگان در سایر لیگ های کشور تیمی نداشت تا برای سایر بازیکنان
دیگر انگیزه ای به وجود بیاید. حالا پس از مدت ها هرمزگان در لیگ دسته دوم کشور صاحب یک تیم شده است و تیم آیندگان نماینده استان در این رقابت ها ست.


حمید رضایی مدیرعامل باشگاه آیندگان بندرعباس درباره خرید امتیاز لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در گفت و گوی اختصاصی به صبح‌ساحل گفت: یکی از مهمترین عاملی که باعث شد به دنبال سهمیه لیگ دسته دوم کشور باشیم این بود که خیلی از بازیکنان مستعد استان به چشم نمی آمدند و امکان این که همه آن ها در تیم آذرخش دیده شوند نبود به همین دلیل این امتیاز را خریدیم تا حداقل تعدادی از فوتسالیست های هرمزگانی که لیاقت بازی کردن در مسابقات کشوری را دارند دیده شوند. وی در خصوص شروع تمرینات هم
گفت: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر شروع تمرینات باشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با ارسال  نامه ای به هیات فوتبال استان جهت مجوز شروع تمرینات و هماهنگی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان و جهت مجوز فعالیت مجدد و شروع تمرینات منوط بر انجام آزمایش تست کرونا بود که بازیکنان و اعضاء کادر فنی با حضور در بیمارستان خاتم انبیاء جهت تست کرونا حاضر شدند و از همگی تست گرفته شد و پس از منفی بودن جواب آزمایش دوباره به هیات فوتبال استان جهت تمرین نامه زدیم و بعد از تایید هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش جوانان استان مجوز فعالیت باشگاه آیندگان به اداره ورزش جوانان شهرستان ارسال شد و تمرینات در سالن فجر بندرعباس شروع شده‌است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها