بازگشایی تالارهای عروسی در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا



معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از فعالیت تالارهای پذیرایی از روز دوشنبه ۲۶ خردادماه با ۵۰ درصد ظرفیت و به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش‌ صبح ساحل،‌ به نقل از پایگاه خبری پلیس، نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت بیان داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا صنوف در سه مرحله بازگشایی شدند که مرحله آخر مربوط به اصناف پر خطر است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ صنف در دسته صنوف بسیار پرخطر قرار دارند، اظهار داشت: تالارهای پذیرایی از جمله صنوف پر خطر هستند.

این مقام انتظامی افزود: در حال حاضر تالارهای پذیرایی حق فعالیت ندارند و فقط قهوه خانه های سنتی بدون عرضه قلیان می توانند فعالیت کنند.

سرهنگ مرادی تأکید کرد: بر اساس آخرین تصمیم گیری فقط در صورت موافقت نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تالارهای پذیرایی به عنوان یکی از آخرین صنف های پرخطر، فعالیت خود را می توانند از اواسط هفته بیست و ششم خرداد ماه با 50 درصد ظرفیت و به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه صنوف مختلف با رعایت دقیق و کامل موارد بهداشتی می توانند فعالیت روزمره خود را از سر بگیرند، خاطر نشان کرد: صنوفی که به طور غیر قانونی در دوران شیوع ویروس کرونا فعالیت کنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، آسیب بسیار زیادی به جامعه می زنند.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف از سوی صنوف و عدم رعایت پروتکل های ستاد مبارزه با کرونا با دستور قضائی برخورد قانونی با این صنوف خواهد شد.

استاندار تهران روز شنبه از ممنوعیت بازگشایی تالارهای عروسی خبر داد و گفت: امکان فعالیت تالارهای عروسی و مجالس این چنینی وجود ندارد و با شرایطی که حداقل در استان تهران وجود دارد نمی توان اقدام به بازگشایی این اماکن کرد.

منبع: 90 اقتصادی

منتشر شده: 4
باقری
۲ خرداد ۱۴۰۰
اگر تالار ها باز نباشه مردم به ناچار در منزل عروسی برگزار میکند پس با ظرفیت کم با رعایت پروتکل های بهداشتی بزارید تالار ها هر چه سریع تر باز شود اینجوری بهتر هست
ه ج
۸ تیر ۱۳۹۹
باغ تالار ملل (سور و سات) عروسي اجباري دعوتيم تو تالارها كه ميگين كرونا بيشتر منتقل ميشه خب ببندين فعلا باز نشه خواهشا پيگيري كنيد
یحیوی
۱ تیر ۱۳۹۹
سلام باغ تالار بنانیه تهران هرشب مجلس عروسی دارن لطفا پیگیری کنید.
ف خ
۲۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام تالارهای احمدآباد مستوفی از اول خرداد با ظرفیت کامل مراسمهای عروسی رو بدون رعایت پروتکل اعلامی برگزار میشود لطفا رسیدگی کنید
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها