فرماندار بندرعباس:

ممنوعیت ورود افراد بدون ماسک به داخل اسکله صیادی بندرعباس



فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: فعالیت عمده فروشان ماهی از این پس به طور موقت در یکی از سوله های اسکله صیادی شیلات بندرعباس انجام خواهد گرفت.

به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری صبح امروز(دوم تیرماه) در جلسه جلوگیری از افزایش و شیوع بیماری کرونا در بین جامعه صیادی و همچنین عمده‌فروشان ماهی و خرده‌فروشان و رعایت اصول بهداشتی، افزود: با توجه به اینکه بازار ماهی‌فروشان به محل جدید انتقال پیدا کرده و عمده‌فروشان ماهی نیز در داخل منازل و کوچه‌های مقابل فعالیت داشتند لذا از این پس به به‌طور موقت در یکی از سوله‌های اسکله صیادی بندرعباس فعالیت آن‌ها آغاز می‌شود تا بتوانند ماهی را به‌صورت بهداشتی و با نظارت حوزه بهداشت عرضه کنند و محل‌های قبلی نیز مسدود خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای اینکه سوله را آماده استفاده کنیم باید بهره‌بردار اسکله فضای سوله را به‌صورت اجاره در اختیار عمده‌فروشان قرار دهد و از محل درآمد مربوطه محیط سوله را با نظر بهداشت آماده‌سازی کند تا امکان استقرار کلیه امکانات عمده‌فروشان در آنجا مهیا شود.

این مقام مسئول بیان کرد: گارد ورودی اسکله از ورود هر فرد فاقد ماسک به داخل اسکله جلوگیری کند و برای افراد فاقد ماسک، عرضه ماسک در جلو اسکله فراهم شود.

کناری ادامه داد: برای اجرای سالن محل عرضه عمده‌فروشان ماهی پیرو مکاتبات قبلی با اداره کل شیلات، مقرر شد این نهاد در پیگیری رفع مشکل زمین مذبور تسریع نماید تا عملیات احداث مجتمع سریع‌تر آغاز شود.

وی در پایان تصریح کرد: شیلات شرایط را برای استقرار قایق‌های صیادی درون اسکله فراهم سازد و از خروج قایق‌های صیادی حامل بار از اسکله به خیابان‌های مجاور جلوگیری و در صورت مشاهده شهرداری نسبت به توقیف آن اقدام و شیلات نیز از صدور مجوز صید آن‌ها جلوگیری به عمل آورد.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها