ممنوعیت عرضه ماهی در قایق‌ها و خیابان‌های بندرعباس



گروه استان‌ها-فرماندار بندرعباس نسبت به عرضه ماهی در قایق‌ها و در خیابان‌ها ازجمله خیابان روبروی بازار ماهی فروشان و اسکله صیادی بندرعباس هشدار داد.

 

به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری در جلسه بررسی مشکلات بازار ماهی فروشان عمده بندرعباس افزود: شیلات هرمزگان بایستی شرایط استقرار قایق‌های صیادی را در داخل اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس فراهم کند و خروج قایق با ماهی از اسکله ممنوع شود.

وی گفت: از طرفی نیز شهرداری بندرعباس درصورت مشاهده قایق‌هایی که در خیابان اقدام به عرضه غیربهداشتی ماهی می‌کنند بایستی نسبت به توقیف قایق‌ها اقدام کند.

کناری تاکید کرد: شیلات اجازه صید را به چنین قایق‌هایی که این تخلف را مرتکب می‌شوند ندهد.

وی با اشاره به خطراتی که شیوع کرونا، عمده فروشان و خرده فروشان ماهی را تهدید می‌کند؛ تصریح کرد: باتوجه به انتقال بازارماهی فروشان به مکان جدید، عمده فروشان هم که از داخل خانه‌ها و کوچه‌ها و... اقدام به عرضه ماهی می‌کردند بصورت موقت به داخل یکی از سوله های داخل اسکله صیادی بندرعباس منتقل شده و اماکن قبلی مسدود می‌شوند. 

فرماندار بندرعباس افزود: جهت بهره برداری از سوله مزبور، بهره بردار اسکله، فضای سوله را بصورت اجاره در اختیار عمده فروشان ماهی قرار می‌دهد و از محل درآمد مربوطه، محیط سوله را با نظر مسئولان بهداشت آماده سازی می‌کند تا تمامی امکانات عمده فروشان، امکان استقرار در آنجا را داشته باشند.

به گفته وی جهت اجرای سالن پاچال و محل عرضه ماهی توسط عمده فروشان اصلی، پیرو مکاتبات قبلی باشیلات، مقرر شد شیلات در پیگیری رفع مشکل زمین مزبور تسریع کرده تا عملیات احداث مجتمع سریعتر انجام شود.

کناری از ممنوعیت ورود افراد فاقد ماسک به داخل اسکله صیادی بندرعباس خبرداد و خاطرنشان کرد: بایستی عرضه ماسک در ورودی اسکله نیز انجام شود.

منبع:تسنیم

منتشر شده: 1
زمانى
۲ تیر ۱۳۹۹
واقعا كار درست همينه خدا كنه اين ماشين هاى ميوه فروش هم توى سطح شهر جم بشن
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها