نایب رئیس کمیسیون انرژی:

کمیسیون انرژی با جدیت وظایف خود را در حوزه نفت، گاز و برق دنبال می‌کند



نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که رسیدگی به مسائل حوزه انرژی به ویژه در حوزه نفت، گاز، برق انرژی‌های تجدیدپذیر و انرژی‌های نو از مهم‌ترین وظایف کمیسیون بوده که باید با جدیت آن‌ها را دنبال کند.

به گزارش صبح ساحل،احمد مرادی درباره اولویت‌های کمیسیون انرژی گفت: مهم‌ترین اولویتی که کمیسیون انرژی باید به آن توجه داشته باشد بحث قوانین موجود و آیین‌نامه داخلی مجلس است. کمیسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا به وظایفش در حوزه نفت، گاز، برق و سدسازی عمل کند.نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: مسائلی که کمیسیون انرژی براساس قوانین وظیفه دارد به آن ها ورود کند شامل حوزه نفت، گاز، برق، سدها، انرژی اتمی، انرژی نو و انرژی‌های تجدیدپذیر است. ما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ارتباطی را با وزارتخانه‌های مربوطه و معاونان آنان برقرار کنیم و با جدیت مسائل و مشکلات این حوزه‌ها را دنبال کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در ادامه تصریح کرد: رسیدگی به اساسنامه برخی از شرکت‌های وابسته به وزارت نفت از دیگر اولویت‌هایی است که باید دنبال شود. اساسنامه شرکت ملی گاز در مجلس دهم در حال تکمیل بود که باید در مجلس یازدهم کامل شود.مرادی در پایان تأکید کرد:‌ هر یک از اعضای کمیسیون انرژی باید با مسئولیت‌پذیری و شناخت به مسائل حوزه وارد میدان شده و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای پیشبرد امور داشته باشد.

منبع:ایسنا
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها