به مناسبت دهه کرامت انجام شد

دیدار با سرپرست اسبق تیم کاوه بندر عباس



به مناسبت دهه کرامت، دبیر هیات فوتبال استان به همراه حسین نارنجی نسب مسئول کمیته فرهنگی هیات به دیدار احمد بای پیشکسوت و سرپرست سابق تیم فوتبال کاوه بندرعباس رفتند .
به گزارش صبح ساحل، در این دیدار صمیمی این سرپرست با اخلاق فوتبال از خاطرات گذشته خود گفت و از حضور دبیر هیات و مسئول کمیته فرهنگی در منزلش بسیار خوشحال شد .
احمد بای به دلیل کسالتی که دارد خانه نشین شده است و به همین دلیل از اداره کل ورزش وجوانان استان و هیات فوتبال تقاضا دارد تا با کمک به باشگاه کاوه نام این باشگاه مردمی را برای همیشه زنده نگه بدارند که در این رابطه دبیر هیات فوتبال این قول را به این پیشکسوت با اخلاق داد، تا خواسته وی را برآورده شود.
در این دیدار احمد بای یکی از خاطرات شیرین ورزشی خود را این گونه بیان کرد که در نهم اسفند ماه ۶۸ و در جریان مسابقات فوتبال لیگ قدس یک روز فراموش نشدنی درتاریخ فوتبال هرمزگان رقم خورده است.
دراین روز تاریخی تماشاگران زیادی برای تماشای بازی تیم های کاوه بندرعباس و پرسپولیس تهران به ورزشگاه تختی بندرعباس آمده بودند به گونه ای که حتی ساختمان هتل هرمز که آن روزها تنها اسکلتی از آن برپا شده بود تماشاگران زیادی را درخودجای داده بود. این پیشکسوت با اخلاق فوتبال بیان داشت: درنیمه نخست این دیدار دوتیم با وجود فرصت هایی که به دست آوردند نتوانستند دروازه های یکدیگر را باز کنند. درنیمه دوم این تیم پرسپولیس بود که به گل دست یافت اما تیم کاوه دست از حملات خود نکشید وسرانجام با گل تاریخی مهدی فلامرزی بازی را به تساوی کشیده شد تا ترمز تیم پرسپولیس در بندرعباس کشیده شود. دراین بازی بازیکنان بزرگی همچون حسن زرنگار بندری ، هوشنگ حافط پور (کاپیتان) محسن قلاب زاده ، حسین عطار ، مرحوم جهانبخش کواری ، داریوش پالش ، اسداله جمالی ( علیرضا خوش قدم) محمد باغی ، حسین ندایی ، رسول خدابخش و مهدی فلامرزی با نام تیم‌ کاوه هرمزگان مقابل تیم پرسپولیس به میدان رفتند و چوپانی مربیگری تیم را برعهده داشت. وی درپایان گفت : تا زنده هستیم به یکدیگر گل هدیه بدهیم تا از طرف مقابل لبخند ومحبت بگیریم وبدین گونه است که محبت ها زیاد می شود. احمد بای پیشکسوت فوتبال و سرپرست سابق تیم کاوه بندرعباس در سال های اوج این تیم در مسابقات کشوری یکی از دلسوزان و زحمت کشان تیم بود و نقش بسزایی درموفقیت های تیم کاوه بندرعباس داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها