برای مدت چهار سال 

"اسحاق جعفری" به عنوان رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس هرمزگان انتخاب شد



اسحاق جعفری به عنوان رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان هرمزگان انتخاب شد.
به گزارش صبح ساحل، مجمع انتخاباتی هیات، بولینگ ، بیلیارد و بولس با حضور محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون ، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و دیگر اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این مجمع اسحاق جعفری تنها کاندید تصدی این سمت، با کسب ۱۲ رای به مدت چهار سال سکان هیات بولینگ، بیلیارد و بولس هرمزگان را بر عهده گرفت.
جعفری پس از انتخابش به عنوان رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس در خصوص برنامه‌های آتی هیات گفت: به طور کلی به دنبال توسعه و توانمندسازی بولینگ ،بیلیارد و بولس در سطح استان هستیم و به لحاظ سخت افزاری به دنبال ایجاد زیرساخت های مناسب و کمک به باشگاه ها در جهت تجهیز و افزودن امکانات و به لحاظ نرم افزاری هم به دنبال استعداد یابی، برگزاری دوره های آموزشی مختلف و برگزاری مسابقات خواهیم بود.
وی در خصوص استعداد یابی عنوان کرد: به دنبال تعامل با آموزش و پرورش هستیم تا بتوانیم در سطح مدارس استعدادیابی را از سنین پایین شروع کنیم و با جذب و آموزش نوجوانان، نسل جدید و توانمندی را در بخش قهرمانی پرورش دهیم. این مهم، با توجه به بالارفتن سن بازیکنان فعلی و همچنین ضرورت تلاش همگانی در جهت رفع آسیب های اجتماعی جوانان با انگیزش و جذب آنان به سمت ورزش، از اهداف اصلی ما می باشد. 
اسحاق جعفری تدوین یک نظام آموزش پویا شامل مربیگری، بازآموزی و خودافزایی را ابزاری کارا در جهت شناسایی استعدادها و جذب و پرورش استعدادهای برتر استان دانست و به ضرورت برگزاری کلاس های آموزشی بخصوص در زمینه داوری به لحاظ عدم آشنایی برخی از بازیکنان با قوانین اسنوکر تاکید کرد.
وی بیان داشت : گسترش و فعال نمودن بولینگ ، بیلیارد و بولس در بخش بانوان از جمله استعداد یابی در بین بانوان نیز از مهمترین اهداف هیات می باشد و به دنبال آن هستیم تا با توسعه و حمایت از حضور بانوان در تیم های ورزشی و ارتقای جایگاه زنان در میادین ورزش های این هیات، بتوانیم خانواده ها را به سمت این ورزش مفرح سوق دهیم.
همچنین بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای و مزیت های جغرافیایی استان خصوصا در رشته ورزشی پتانک، در برگزاری و میزبانی مسابقات بین استانی و کشوری برای بالابردن رنکینگ استان و در ادامه، ایجاد زمینه برای میزبانی مسابقات کاپ های جهانی در استان از دیگر برنامه های هیات می باشد که اسحاق جعفری به آن اشاره نمود.
وی گفت: تعامل و مذاکره با نهادها و سازمان های بخش خصوصی و همچنین بخش دولتی بمنظور همکاری و هماهنگی در استفاده از ظرفیت های این بخش ها برای رفع نیازهای ورزشی، جذب سرمایه گذاری و بحث اسپانسری در بولینگ، بیلیارد و بولس یکی از راهکارهای مناسب خواهد بود که به دنبال آن هستیم. 
رئیس جدید هیات بولینگ بیلیارد و بولس اظهارداشت : به دنبال احیای مجدد باشگاه های باسابقه استان برای شروع فعالیت های آنها در شهرهای بندرعباس، بندر کنگ و میناب هستیم. همچنین کمک به راه اندازی باشگاه های جدید جهت توسعه کمی و کیفی این ورزش در سطح استان از دیگر اهداف و برنامه‌های هیئت می‌باشد.
وی با اشاره به تاثیر غیرقابل انکار رسانه های شنیداری، نوشتاری و دیداری در ارتقای جایگاه این ورزش در جامعه گفت: ایجاد زمینه تعامل مناسب و استفاده از پتانسیل و ظرفیت های این رسانه ها برای تحقق اهداف هیئت و رونق بخشی ورزش های زیرمجموعه نیز جزو برنامه های مهم ما می باشد. جعفری در پایان عنوان داشت: امیدواریم با تعامل، همفکری و کمک پیشکسوتان و نخبگان بولینگ، بیلیارد و بولس استان بتوانیم در جهت رشد و پیشرفت آن گام موثری برداریم.
اسحاق جعفری دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرائی از دانشگاه هرمزگان می باشد و در حال حاضر رئیس حوزه مدیریت عامل و دبیرهئیت مدیره پالایشگاه نفت بندرعباس است. از مهمترین سوابق ورزشی ایشان می توان به عضویت در هیئت امنای باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس، عضویت در هیئت مدیره چندین باشگاه ورزشی معتبر فوتبال و همچنین هیئت رئیسه هیات شمشیربازی استان اشاره کرد.
  
بویینگ
منتظر تایید: 2غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها