مدیر تیم‌های فوتبال شهرداری بندرعباس:

بازیکنان شهرداری بندرعباس پایان هفته از قرنطینه خارج می‌شوند



مدیر تیم‌های فوتبال شهرداری بندرعباس با اشاره به بازگشت کامل بازیکنان تا پایان هفته به تمرینات، گفت: تمرین کردن در این آب‌وهوا بسیار سخت و دشوار است و نمی‌توان چندان کار تمرینی مثبتی را در این آب‌وهوای گرم انجام داد.

به گزارش صبح ساحل، محمد رحیمی در خصوص شرایط تیم شهرداری بندرعباس پیش از شروع مجدد رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، افزود: پس از مجوز برگزاری تمرینات متأسفانه پس از انجام تست کرونا بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مثبت شدن تستشان به همراه نداشتیم.

وی با بیان اینکه دو هفته تمرینات تیم را بدون حضور ۹ بازیکن اصلی‌مان سپری شد، خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته تعدادی از این افراد با بهبودی بیماری‌شان به تمرینات بازگشته و تا پایان هفته مابقی به جمع بازیکنان ملحق خواهند شد.

رحیمی با اشاره به اینکه اخیراً یک بازیکن دیگر تست کرونایش مثبت شده و دو هفته او را در تمرینات نخواهیم داشت، اضافه کرد: به‌واقع شرایط برایمان سخت و کار دشواری در ادامه فصل مسابقات لیگ دسته دوم کشور خواهیم داشت.

وی در خصوص شرایط تمرینی و گرمای طاقت‌فرسای بندرعباس، اظهار کرد: تمرین کردن در این آب‌وهوا بسیار سخت و دشوار است و نمی‌توان چندان کار تمرینی مثبتی را در این آب‌وهوای گرم انجام داد.

مدیر تیم‌های فوتبال شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه به دنبال برگزاری اردو در تهران جهت انجام تمرینات مناسب‌تر به دلیل شرایط آب‌وهوایی مطلوب‌تر بودیم که تاکنون محقق نشده است، عنوان کرد: تیم شهرداری بندرعباس تا پیش از تعطیلی مسابقات در شرایط آمادگی مطلوب به سر می‌برد و توانسته بودیم خود را از قعر جدول به جمع مدعیان حضور در مرحله پلی‌آف برسانیم.

وی با بیان اینکه به‌طور حتم با آغاز مجدد مسابقات آن تیم شهرداری آماده نیستیم زیرا بدن‌ها افت و از روزهای اوج خود فاصله گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در این مدت باقیمانده با هماهنگی مطلوب‌تر شرایط مناسبی را در مسابقات پیشرو رقم بزنیم.

رحیمی در پایان گفت: نتیجه فوتبال را نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد و هنوز تیم شهرداری بندرعباس شانس حضور در مرحله پلی‌آف را دارد و با این هدف به‌طور حتم وارد مسابقات می‌شویم گرچه کارمان سخت و دشوار است.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها