از سوی هیات شطرنج هرمزگان اعلام شد

نتایج رقابت های آنلاین شطرنج



عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاين زیر ۱۴ سال هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج شهرستان سیریک را سید امیرمحمد موسوی از آن خود کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، . اين دوره از مسابقات با شركت ۸ بازيكن از سراسر استان هرمزگان به روش سوئيسي و در ۷ دور برگزار شد و در پايان سید امیر محمد موسوی از بندرعباس با ۵/۵ امتياز و پوئن شكنی ۱۳/۵ به عنوان قهرمانی دست یافت. محمدمتین خازنی پور از رودان با ۴ امتياز و پوئن شكنی ۱۱/۵ در مکان دوم ایستاد و ابراهیم نجار از پارسیان با ۴ امتياز و پوئن شكنی ۷/۵ در جای سوم قرار گرفت.

 

  شطرنج آنلاین دانش آموزی هرمزگان
در نخستین دوره مسابقات شطرنج آنلاین دانش آموزی هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج رودان راشد حاجی زاده قهرمان شد.
این مسابقات با حضور ۱۶ شطرنج باز زیر ۱۸ سال از شهرستان های استان هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج رودان به روش سویسی برگزار شد که پس از ۷ دور رقابت راشد حاجی زاده از سیریک با ۶/۵ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. آرش منصوری از میناب با ۶ امتیاز دوم شد. محمد رئیسی از سیریک با ۵ امتیاز سوم شد و عنوان های چهارم و پنجم به متین خازنی با ۴ امتیاز از رودان و ابراهیم نجار با ۴ امتیاز از پارسیان رسید.

 
اولین دوره مسابقات آنلاین شهرستان ابوموسی
همچنین اولین دوره مسابقات آنلاین شهرستان ابوموسی با قهرمانی دیناروند از خوزستان به پایان رسید. این دوره از مسابقات با شرکت ۲۸ شطرنج باز در ۷دورو به روش سوئیسی برگزار شد و جهانگیر دیناروند از خوزستان، عرشیا لونی از بندرعباس و میلاد سلیمانیان از بندرعباس اول تا سوم شدند.

 
هشتمین دوره شطرنج آنلاین آزاد
پارسا رحیمی شهمیرزادی قهرمان هشتمین دوره مسابقات شطرنج آنلاين آزاد هرمزگان معرفی شد.
اين دوره از مسابقات با شركت ۳۵ شطرنج باز از سراسر استان هرمزگان به روش سوئيسي و در ۹ دور برگزار شدکه در پايان پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با ۸ امتياز و پوئن شكن ۵/۴۱ اول شد.
علی رضا امینی از بندرعباس با ۷ امتياز و پوئن شكنی ۳۵/۵ در مکان دوم ایستاد و محمد ناصر رضایی از میناب با ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۳۳/۵ سوم شد.
سعید خدادادی از بندرعباس با ۶ امتیاز و پوئن شکنی ۲۸/۵ چهارم و عنوان پنجمی هم به حمید طاهری زاده از سیریک با ۶امتیاز و پوئن شکنی ۲۸/۵ رسید.

 
مسابقات بولت میناب
جهانگیر دیناروند قهرمان مسابقات شطرنج آنلاین بولت شهرستان میناب شناخته شد.
مسابقات بولت میناب با حضور ۵۲ شطرنج باز از سراسر ایران در یازده دور به روش سوئیسی برگزار شد که در پايان جهانگیر دیناروند از استان خوزستان با ۹/۵ امتياز و پوئن شكنی ۶۵/۲۵ عنوان قهرمانی را کسب کرد. امید ذاکری از بندرعباس با ۹ امتياز و پوئن شكنی ۵۴/۵ دوم شد و شهرام سالاری از بندرعباس با ۹ امتياز و پوئن شكنی ۵۴ در مکان سوم ایستاد.

 
شطرنج آنلاین زیر ۱۴ سال
ریحانه قاسم نژاد عنوان قهرمان هشتمین دوره مسابقات شطرنج آنلاين زیر ۱۴ سال هرمزگان را از آن خود کرد. ‌این دوره از مسابقات با شركت ۲۱ شطرنج باز نوجوان زیر ۱۴ سال از سراسر استان هرمزگان به روش سوئيسی و در پنج دور برگزار شد که در پایان
ریحانه قاسم نژاد از کیش با ۴/۵ امتياز بر سکوی قهرمانی ایستاد ‌. پارمیس نورین از کیش با ۴/۵ امتیاز دوم شد و محمد متین خازنی پور از رودان با ۴ امتياز در مکان سوم ایستاد.

 

  شطرنج آنلاین پیشکسوتان
سومین دوره مسابقات شطرنج  آنلاین پیشکسوتان برگزار شد.
در  اولین دوره مسابقات شطرنج  آنلاین پیشکسوتان علیرضا عقیدتمند از جزیره کیش با ۴/۵ اول شد.
یداله سالاری از میناب با ۴ امتیاز در جای دوم قرار گرفت. ‌ابراهیم ذاکری گورزانگی از میناب  با کسب ۳ امتیاز سوم شد. در دومین دوره این مسابقات علیرضا عقیدتمند از کیش بر سکوی قهرمانی ایستاد. یدالله سالاری از میناب دوم و اسدالله اسدی از بندرعباس سوم شد. در سومین دوره شطرنج آنلاین پیشکسوتان علیرضا عقیدتمند از کیش با ۳ امتياز عنوانی قهرمانی را کسب کرد. یدالله سالاری از میناب  با ۲ امتياز و پوئن شکنی بالاتر در مکان دوم ایستاد و ابراهیم ذاکری گورزانگی از میناب با ۲ امتياز و پوئن شكنی کمتر سوم شد.

   

  نتایج رقابت های آنلاین شطرنج

     

نتایج رقابت های آنلاین شطرنج

   

 نتایج رقابت های آنلاین شطرنج

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها