مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبرداد:

اجرای پویش سجاده خورشید در بستر فضای مجازی



کمالی زرکانی از اجرای پویش سجاده خورشید با هدف تولید و انتشار محتوا با موضوع معارف امام سجاد(ع) در بستر فضای مجازی خبرداد.
به گزارش صبح ساحل، « رضا کمالی زرکانی » در نشست هم اندیشی برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی همکاری همه جانبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با کنگره، اظهار کرد: برنامه های متنوعی را برای نشر اندیشه و معارف امام سجاد(ع) در ایام برگزاری کنگره تدارک دیده ایم.
وی از اجرای طرح نذر امام سجاد(ع) با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از این برنامه ها یاد کرد و افزود: برگزاری نهمین دوره آموزشی سفیران ولایت با محوریت صحیفه سجادیه در سطح ملی و به صورت مجازی از دیگر برنامه هاست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: اجرای پویش سجاده خورشید با هدف تولید و انتشار محتوا با موضوع معارف امام سجاد(ع) در بستر فضای مجازی از شاخص ترین برنامه هاست.
وی افزود: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری دادگستری هرمزگان و ستاد دیه استان بخش دیگری از این برنامه هاست.
گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) همه ساله همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۲۵ محرم به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها