بانک کشاورزی استان هرمزگان آگهی مزایـــــــده تاریخ /7/مرداد/1399



بانک کشاورزی استان هرمزگان در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را بشرح ذیل از طریق مزایده بفروش برساند ، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ، بازدید از املاک و دریافت اسناد مزایده و تسلیم پیشنهاد از تاریخ انتشار آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 20/05/1399 به مدیریت بانک کشاورزی استان هرمزگان به آدرس : بندرعباس - کوی فرهنگیان -نبش چهار راه فرهنگیان  مراجعه و اسناد مزایده را دریافت
نمایند . تلفن تماس  33336191-33350100( واحد حقوقی ).

توضیحات و شرایط مزایده:
1-مبلغ شرکت در مزایده معادل 5% مبلغ پایه مزایده مندرج در آگهی می باشد که باید بصورت نقدی (واریز به حساب بانک کشاورزی و بلوکه توسط شعبه) و یا طی یک فقره چک تضمینی همراه اسناد مزایده ارائه گردد.
2-بانک در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادها مختار می باشد و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
3-کلیه املاک با وضع موجود بفروش می رسد و بدهی های احتمالی چه رقم آن مشخص باشد چه نباشد برعهده برنده مزایده می باشد.در این راستا لازم است قبلا خریدار از وضعیت بدهی های احتمالی ملک به سازمانهای مرتبط اطلاع کامل پیدا کرده و با آگاهی کامل اقدام به پیشنهاد خرید نماید.
4-شرایط پرداخت ، نقدی و یا اقساطی در قالب تسهیلات اجاره بشرط تملیک با سود مربوطه (در خصوص املاکی که اقساطی واگذار می گردد) می باشد.
تبصره1:در فروش اقساطی حداقل 20% مبلغ پیشنهادی باید بصورت نقدی پرداخت  و مابقی طی تسهیلات اجاره بشرط تملیک با نرخ سود شورای پول و اعتبار و مدت باز پرداخت حداکثر  36ماه می باشد.
تبصره2: اولویت با خریدار نقدی و بالاترین قیمت  می باشد.
تبصره 3: فروش املاک مسکونی و تجاری کلا بصورت نقدی می باشد.
5- سایر شرایط و تعهدات متقاضی شرکت در مزایده در اسناد مزایده ( فرم شرکت در مزایده و پیشنهاد قیمت) درج گردیده که باید پس از تهیه اسناد از بانک کشاورزی نسبت به تکمیل و امضاء آنها اقدام و کلیه اسناد را در پاکت مهر و موم شده به بانک تحویل نماید.
6-مکان و زمان دریافت و تحویل اسناد مزایده: بندرعباس-بلوار ابن سینا-نبش چهارراه فرهنگیان-مدیریت بانک کشاورزی استان هرمزگان و حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 20/05/99 می باشد.
7-مکان و زمان بازگشایی پاکت ها و اعلام نتیجه:  حداکثر ظرف مدت دو ماه نتیجه مزایده به برندگان اعلام می گردد.
8-بازدید از املاک مورد مزایده برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است.
بدیهی است در صورت عدم بازدید کلیه عواقب آن برعهده متقاضی خرید می باشد.
9-ملاک شرکت در مزایده دریافت ، تکمیل و تسلیم فرم شرکت در مزایده و پیشنهاد قیمت و تضمین سپرده شرکت در مزایده به مدیریت بانک کشاورزی استان هرمزگان و اخذ رسید می باشد.
10-املاکی که عرصه آنها واگذاری امور اراضی می باشد(عرصه دولتی) بانک تکلیفی درانتقال رسمی سند اجاره ملک ندارد و بانک صرفاً نسبت به معرفی خریدار به مدیریت امور اراضی استان بعنوان جانشین در عرصه اقدام می نماید و مسئولیت پرداخت بدهی های احتمالی ملک به سازمان مذکور و غیره جهت اخذ سند اجاره رسمی ملک و پرداخت کلیه هزینه های مرتبط با خریدار می باشد.
11-بانک تعهد و تکلیفی در خصوص انتقال پروانه بهره برداری و سایر امتیازات ملک (آب و برق و تلفن و پروانه چاه و غیره ) را ندارد و کلیه عواقب و هزینه های نقل و انتقال آن در هر زمان بر عهده خریدار می باشد.
12-درفروش املاک صنعتی و تولیدی که دارای ماشین آلات می باشند ارائه تضمین کافی به میزان ارزش ماشین آلات در واگذاری اقساطی الزامی می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها