هوآوی اولین شرکتی که از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند



بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده، مشخص شد هوآوی اولین شرکتی خواهد بود که از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند.

به گزارش صبح ساحل،از زمانی که اولین ناچ‌ روی گوشی‌ هوشمند دیده شد، شرکت‌های سازنده تلفن همراه در حال تلاش هستند تا روشی جدید برای افزایش اندازه نسبت صفحه نمایش به دستگاه پیدا کنند. در میان راه‌حل‌های مختلف که حتی درون آن‌ها دوربینی با مکانیزم کشویی نیز دیده می‌شود، یک روش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در این طراحی، دوربین گوشی زیر صفحه نمایش قرار داده می‌شود. مطمئنا این طراحی عجیب چالش‌های خاص خود را دارد، اما به نظر می‌رسد آن‌ها به آرامی در حال بر طرف شدن هستند.تاکنون طراحی‌های اولیه مختلفی از شیائومی و ال‌جی با دوربین زیر صفحه نمایش فاش شده است که نشان می‌دهد به زودی شاهد رونمایی گوشی‌های هوشمند آسیایی با ظاهری آینده‎‌نگرانه خواهیم بود. اما بر طبق یک شایعه جدید، هوآوی اولین شرکتی خواهد بود که از این فناوری در دستگاه‌های خود استفاده خواهد کرد.این شایعه از زمانی آغاز شد که یکی از افشاگران دنیای فناوری زیر پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo نظر داد. کاربران در این پست درباره دوربین زیر صفحه نمایش بحث می‌کردند.

 تولید انبوه فناوری دوربین زیر نمایشگر

همچنین شایعه دیگری در فضای مجازی منتشر شده است که از تولید انبوه فناوری دوربین زیر نمایشگر از نیمه دوم سال خبر می‌دهد. این بازه دقیقا با از راه رسیدن خط تولید Mate 40 همزمان است.

 قابلیت Liquid Lens  در گوشی بعدی هوآوی

علاوه بر این، قابلیت مذکور تنها ویژگی جدیدی نخواهد بود که در دستگاه آینده هوآوی خواهیم دید. یکی از طراحی‌های اولیه ثبت شده توسط هوآوی به ما نشان می‌دهد که محصول آینده این شرکت اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از قابلیت Liquid Lens استفاده می‌کند. ویژگی مذکور به فوکوس دوربین این امکان را می‌دهد که در یک میلی‌ثانیه تغییر کند. جدیدترین محصول این شرکت Huawei Nova 5T بود که حتی بروزرسانی اندروید ۱۰ را نیز دریافت کرده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها