رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس:

تامین اعتبار پروژه‌های مصوب سفر دوم رییس‌جمهوری به فارس پیگیری می شود



رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: اگرچه سفر دوم رییس جمهوری به استان در سال ۱۳۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد اما پیگیر نوشتن تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا اعتبار پروژه‌هایی که ممکن بود مصوب این سفرباشد، تامین شود

به گزارش صبح  ساحل ،حسن نوروزی افزود: در نیمه دوم سال ۹۸ انتظار داشتیم سفر دوم رییس جمهوری به استان فارس انجام شود و مقدمات کار انجام شده بود.

وی ادامه داد: تفاهم ها و پروژه های به جا مانده از سفر اول رییس جمهوری و برخی پروژه ها و طرح های جدید را آماده کرده بودیم که در سفر دوم رییس جمهوری به فارس مصوب شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این سفر انجام نشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: آنچه قرار بود در سفر دوم رییس جمهوری مصوب شود را در قالب تفاهم نامه ای با سازمان برنامه و بودجه برای پروژه های جدید و مابقی پروژه های به جا مانده از سفر اول دنبال می کنیم تا گرچه سفر صورت نگرفت اما بتوانیم منابع جدید را به استان اضافه کنیم.

پروژه های سفر اول رییس جمهوری به فارس ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نوروزی همچنین درباره وضعیت پروژه های مصوب سفر رییس جمهوری به استان فارس افزود: تعهدات سفر اول رییس جمهوری به استان فارس ۴۷ طرح افزون بر هزار و ۱۸ میلیارد تومان بود.

وی ادامه داد: با توجه به تورمی که در سالهای ۹۵ تاکنون به خصوص یکسال اخیر بر کشور حاکم بوده عملا مصوباتی که دولت متعهد شده بود منابعی بیش از هزار و ۱۸ میلیارد تومان را طلب می کرد که تاکنون افزون بر سه هزار میلیارد تومان منابع برای انجام انجام تعهدات سفر اول رییس جمهوری در استان هزینه شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: خوشبختانه بخش عمده ای از پروژه ها به اتمام رسیده و به طور میانگین پروژه های سفر نخست رییس جمهوری به استان فارس ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۰ درصد مایقی تا پایان سال جاری یا پایان عمر دولت دوازدهم عملیاتی خواهد شد.

سفر نخست استانی دکتر روحانی به فارس اردیبهشت سال ۱۳۹۴ انجام شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها