مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان:

توجه ویژه‌ دولت به توسعه منطقه محروم بشاگرد



مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان گفت: دولت توجه ویژه‌ای به عمران و آبادانی و توسعه منطقه محروم بشاگرد داشته و تاکنون اقدام‌های مناسبی در حوزه‌های مختلف بویژه راه روستایی صورت گرفته است.

به گزارش صبح ساحل، محمد احمدی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری بشاگرد افزود: بشاگرد جز ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور است که در این دولت طرح‌های خوبی در حوزه توسعه راه‌های روستایی، آبرسانی، انرژی و ارتباطات در این منطقه درحال اجرا و یا به بهره برداری رسیده است.
وی همچنین بر همکاری همه اداره ها و دستگاه های اجرایی بشاگرد با فرمانداری درجهت بارگذاری مستندات شاخص‌های صدگانه توسعه شهرستان که مورد تاکید وزارت کشور است، تاکید کرد.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان همچنین در دیدار باامام جمعه بشاگرد  از اتحاد، همدلی وتعامل بسیارخوب وی و همچنین مطالبه گری منطقی ایشان درجهت حل مشکلات مردم این منطقه قدردانی کرد.
احمدی ابرازداشت: نظارت و بازرسی‌های مستمر اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان در راستای سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع وحقوق شهروندی باهمت و تلاش بیشتری در بشاگرد انجام خواهدشد. 
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان به همراه تیم‌های بازرسی در سفر یک روزه به بشاگرد ضمن دیدار باامام جمعه، فرماندار و حضور در نشست شورای اداری؛ از چندین طرح اقتصادی این شهرستان نیز در راستای جهش تولید بازدید کردند.
در ادامه این سفر تیم‌های بازرسی اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان از بنیادمسکن، شبکه بهداشت ودرمان وبانک کشاورزی بازدید کرده و ضمن گفت وگوی مستقیم بامردم، عملکرد اداره‌های مربوطه را بررسی و توصیه‌های لازم جهت برطرف شدن نواقص و ارائه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان انجام گرفت.
شهرستان بشاگرد که در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده از جمله مناطق کم برخوردار می‌باشد که البته در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه برداشته شده است.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها