۱۵ واحد صنفی متخلف از پروتکل کرونا در فسا تعطیل شدند



مدیر روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در پی بازدید بازرسان این معاونت، ۱۵ واحد صنفی متخلف از پروتکل‌های بهداشتی کرونا در این شهرستان تعطیل شدند.

به گزارش صبح ساحل، کاظم حیدری، روز  دوشنبه گفت: این واحدهای صنفی متخلف شامل، نانوایی، فست فود، مرغ فروشی، سوپرمارکت، ترشی فروشی، عطاری، خواروبار فروشی، میوه فروشی، بستنی فروشی عکاسی و فروشگاه عرضه کننده لوازم خودرو است. وی افزود: این واحدهای صنفی به دلیل بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط شیوع ویروس کرونا، تعطیل شدند.

حیدری اضافه کرد: با توجه به آمارهای رو به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان فسا، استفاده همگان از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش ابتلا و کنترل این بیماری ضروری است.به گفته وی، چهار تیم بازرسی متشکل از بازرسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فسا، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی این شهرستان نظارت دارند.حیدری ادامه داد: با متولیان اماکن و فروشگاه‌های تامین کننده اقلام اساسی مردم که پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نمی‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود.


شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ظهر امروز (بیستم امردادماه ۹۹) بنا به معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹در کشور شناسایی شده است که یک هزار و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند و در مجموع شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۳۲۸ هزار و ۸۴۴ نفر رسید. در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۹ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها