رضا صادقی:

کرونا به‌شدت دردآور و سخت است / امسال در منزل ارادت خود را امام حسین (ع) ادا می کنم



"رضا صادقی" خواننده هرمزگانی و مطرح کشور،  صفحه شخصی‌اینستاگرامش خبر از بهبود وضعیت جسمی‌اش پس از مبارزه دوهفته‌ای با کرونا داد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ی ایسنا، رضا صادقی اعلام کرد :"به این دلیل پیش‌ازاین خبر ابتلایم به کرونا را اعلام نکردم که در میان این همه درد و رنج مردم کشورم، شنیدن این خبر کمکی به کسی نمی‌کند و همیشه به شعارم مبنی بر جنگیدن برای رسیدن به‌روزهای خوب پایبند بوده و هستم".
وی با بیان اینکه معتقد بودم باید با کرونا جنگید و پس از اتمام آن اعلام رسمی‌کنم، خاطرنشان کرد: اکنون با تجربه‌ای که طی این مدت گذراندم با صراحت اعلام می‌کنم که می‌توان با کرونا جنگید و برای رقم زدن روزهای خوب باید جنگید و ایستاد.
این هنرمند هرمزگانی با بیان اینکه در این مسیر خانواده‌ام و به‌ویژه همسرم کنارم بودند و مدیون و قدردان آن‌ها هستم، تصریح کرد: از مردم درخواست عاجزانه می‌کنم که توصیه‌های کادر بهداشت و درمان و متخصصین را جدی بگیرند.
صادقی با اشاره به اینکه کرونا بیماری به‌شدت دردآور و سختی است، اضافه کرد: دو سه شب تنگی نفس بسیار بد داشتم و حال کسانی را که چندین برابر از بنده حال جسمی بدتری دارند را درک می‌کنم.
وی با بیان اینکه ماسک زدن و شستشوی دست‌ها را از یاد نبریم زیرا برای حفظ سلامتی خود و سایر افراد جامعه به یک اقدام همگانی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیاز داریم، اظهار کرد: برای روزهای آینده درخشان باید به دنیا ثابت کنیم که ایرانی‌ها در همه‌چیز قدرتمند در کنار هم هستیم و خواهیم بود.
خواننده و رهبر گروه مشکی پوشان با اشاره به اینکه هرسال برای انجام تعهد قلبی که با امام حسین(ع) داشته و دارم به بندرعباس سفر می‌کردم و در مسجد محله قدیمی‌مان عزاداری انجام می‌دادم، عنوان کرد: امسال به دلیل فرهنگی که از امام حسین(ع) مبنی بر مراقبت کردن و پایبند اخلاق بودن و سایرین را بر خود ترجیح دادن، ارادت قلبی‌ام را به امام حسین(ع) را از منزل و در مقابل تلویزیون و رادیو و سایر رسانه‌ها عملی و ادا می‌کنم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها