قاتل جوان بندرعباسی پس از سه سال دستگیر شد



رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل جوان بندرعباسی پس از سه سال متواری شدن در استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید کرمی بیان داشت: در پی اعلام یک فقره مرگ مشکوک در یک ساختمان نیمه کاره در شهرستان بندر عباس در شهریور ماه ۹۶، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد متوفی از کارگران ساختمانی است و هر روز صبح در محل تجمع کارگران ساختمانی جهت اشتغال حضور پیدا می کرده است.

کرمی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه هویت قاتل شناسایی شد، تصریح کرد: با توجه به حرفه ای بودن قاتل، مأموران با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی مطلع شدند قاتل پس از ارتکاب قتل به مدت سه سال در استان های شرقی مخفی شده و دائماً محل سکونت خود را تغییر می داده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی مأموران محرز شد که قاتل پس از سه سال وارد استان هرمزگان شده و در یکی از محلات شهرستان بندرعباس خود را مخفی کرده است، اظهار داشت: طی یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی ها ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی بود اما با ارائه دلایل و مستندات چاره ای جز تسلیم نداشته و به قتل به انگیزه اختلاف مالی معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: لازم است شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها