۲۷ هزار و ۵۰۰ هرمزگانی در آزمون سراسری شرکت می کنند



نماینده تام الاختیار دانشگاه هرمزگان گفت: ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر از استان هرمزگان از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد در بزرگترین آزمون علمی کشور رقابت می‌کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، محمدرضا سمتی نماینده تام الاختیار دانشگاه هرمزگان در برگزاری آزمون سراسری گفت: از این شمار 63 درصد خانم و 37 درصد مرد هستند.
محمد رضا سمتی افزود:بر اساس میانگین کشور مجموع داوطلبان رشته تجربی برابر با چهار گروه آموزشی است.
وی گفت: آزمون امسال در ۱۳ شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
نماینده دانشگاه هرمزگان در سازمان سنجش افزود: فاصله ۱۸۰ سانتی متری داوطلبان از چهار طرف، توزیع بسته بهداشتی (ماسک و دستکش و پد الکلی) بین شرکت کنندگان و حضور کارشناسان بهداشتی در محل آزمون از شیوه نامه‌های بهداشتی در برگزاری آزمون سراسری است.

سمتی گفت: کارت آزمون سراسری از سه شنبه ۲۸ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش قابل پرینت است.
وی گفت: داوطلبان در صورت وجود نقش در مشخصات کارت شرکت در آزمون می‌توانند به باجه‌های رفع نقص در سراسر استان مراجعه کنند.
نماینده دانشگاه هرمزگان در سازمان سنجش افزود: باجه رفع نقص بندرعباس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در مجتمع بصیرت بندرعباس در آزاد شهر و در شهرستان‌ها در اداره آموزش و پرورش مستقر است.
سمتی افزود: اطلاعات دقیق باجه‌های رفع نقص به همراه ادرس مکان وزمان پاسخگویی در سایت سازمان سنجش ذکر شده است.
وی گفت: هنوز شمار افراد کرونایی به استان اعلام نشده است و در صورت وجود فرد کرونایی آزمون ویژه این افراد در مراکز بهداشتی برگزار می‌شود.
آزمون سراسری ورود به دانشگاه های عالی  امسال از چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه تا شنبه ۱ شهریور به مدت چهار روز در ۵ گروه آموزشی علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

منبع:موج

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها