موفقیت در طرح گازرسانی به 471 خانوار از توابع شهرستان پارسیان



تزریق گاز وگاز رسانی به روستای ستلو از با جمعیت 471 خانوار توابع ناحیه پارسیان در جهت توسعه گازرسانی به روستاها با موفقیت انجام شد.

 

ابراهیم صفری، رئیس اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان ضمن اشاره به تزریق گاز وگاز رسانی به  روستای ستلوبا جمعیت 471 خانوار از توابع ناحیه پارسیان، افزود:در مرداد 99  و با تلاش شبانه روزی همکاران ما در شرکت گاز استان هرمزگان، عملیات تزریق گاز وگاز رسانی به  روستای ستلو از توابع ناحیه پارسیان  در جهت توسعه گازرسانی به روستاها با موفقیت انجام شد .

وی اظهار کرد: مردم شریف ستلو  جهت اخذ اشتراک گاز  و استفاده از این نعمت الهی می توانند به امور مشترکین اداره گاز شهرستان پارسیان واقع در بلوار معلم و روبه روی مسجد بلال،  مراجعه کنند و در صورت هرگونه مشکل در خصوص گاز رسانی می توانند با شماره امداد گاز یعنی  ۱۹۴ که به صورت شبانه روزی پاسخوی کلیه مشترکین گاز است، تماس حاصل نمایند.

صفری افزود: با گاز رسانی به این روستا  صنایع تولیدی در این منطقه از جمله دو واحد مرغداری و  یک واحد  گلخانه نیز  گازدار خواهند شد و امید است این قدمی کوچکی باشد در راستای  فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید.
شایان ذکر است روستای ستلو در دو کیلومتری شهر دشتی  قرار دارد و طبق آخرین سرشماری در سال 95، این روستا 471 خانوار و 1634 نفر جمعیت دارد و هم اکنون عملیات گازرسانی به 15 روستای این شهرستان نیز ادامه دارد که ان شاءالله تاپایان سال جاری این پروژه ها و درجهت آسایش بیش تر مردم به بهره برداری خواهد رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها