راشد انصاری، شاعر هرمزگانی برگزیده ی کنگره سراسری شعر کویر شد



«راشدانصاری» ، شاعر، روزنامه نگار و طنزپرداز هرمزگانی و دبیر سرویس طنز روزنامه ندای هرمزگان در نهمین کنگره ی سراسری شعر کویر (ابرکوه) یزد که به صورت آنلاین برگزار و در بخش شعر طنز برگزیده شد.

 

راشد انصاری در گفتگو با خبرنگار صبح ساحل از چگونگی برگزاری این مراسم گفت: «نهمین کنگره ی سراسری شعر کویر (ابرکوه) در استان یزد و به صورت آنلاین برگزار شد و من در بخش شعر طنز موفق به دریافت جایزه شدم».

وی ادامه داد: من با ارسال دو اثر به نام های "حمله رستم به هرمزگان "و "مناجات امروزی" در این جشنواره شرکت کردم که اثر حمله رستم به هرمزگان در بخش طنز این کنگره برگزیده و موفق به دریافت جایزه ی نقدی و لوح سپاس شد.

انصاری هم چنین اظهار کرد: این همایش در استان یزد به صورت آنلاین و به یاد طنزپرداز فقید «ابوالفضل زرویی نصرآباد» برگزار شد، مراسم اختتامیه ی این کنگره روز دوشنبه مورخ ۲۷ مرداد ماه در شهرستان ابرکوه استان یزد به صورت آنلاین برگزار شد.

وی ماه گذشته نیز در چهارمین جشنواره ی ملی ‌ِ نگاهی به طنز معاصر با عنوان" طنز پهلو ۴" در شهرستان فومن در رشته نثر طنز به عنوان یکی از نفرات برتر این جشنواره معرفی شد.

"راشد انصاری " در سال ۱۳۸۶ به پاس سال ها تلاش در عرصه ی فرهنگ و هنر و کسب افتخارات فراوان در این عرصه، انتشار ۱۶ جلد کتاب و تحقیق و پژوهش در حوزه ی طنز مکتوب...طی مراسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مفاخر فرهنگ و هنر مورد تجلیل قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها