دختر بسکتبالیست هرمزگانی بر سکوی سوم آسیا ایستاد



دبیر هیات بسکتبال هرمزگان از کسب عنوان سومی آسیا توسط غزل محسنی به همراه تیم ملی بسکتبال دختران کشورمان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، رضا هنگام پور دوشنبه شب ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش هرمزگان، اظهار داشت: محسنی به همراه تیم ملی دختران کشورمان در رقابتهای مهارت های فردی بسکتبال که به صورت آنلاین و با حضور کشورهای آسیایی برگزار شد، خوش درخشید و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه محسنی تنها نماینده هرمزگان در این رقابتها بود، خاطرنشان کرد: این بسکتبالیست هرمزگان در حال حاضر عضو تیم ملی المپیک ایران برای مسابقات بسکتبال جوانان ۲۰۲۲ آفریقا است.

هنگام پور خاطرنشان کرد: مسابقات مهارت های فردی (skill challenge) با حضور نادر باقری ناظر فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد که فیلم هر رویداد به صورت مجزا طبق دستور العمل های اجرایی برای فیبا ارسال شد.

 در رقابتهای آسیایی مهارت های فردی بسکتبال دختران، تیم های تایلند و لبنان به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب و مجوز حضور در رقابتهای جهانی را از آن خود کردند.

در استان هرمزگان نزدیک به سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال در ۲ بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی مینی، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها