لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان هرمزگان میزبان گروه ششم معرفی شد



تیم فوتسال آیندگان هرمزگان میزبان گروه ششم مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور معرفی شد.

 

به گزارش صبح ساحل، در مرحله نخست این رقابت ها و از گروه ششم تیم آیندگان تنها نماینده هرمزگان با تیم های کوروش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا لارستان و ایثار جیرفت رقابت می کند.
این مسابقات از پنجم مهرماه در سالن فجر بندرعباس برگزار می شود که در روز نخست ودر بازی اول چابک شیراز با درسا لارستان ساعت ۱۵ و آیندگان هرمزگان با ایثار جیرفت ساعت ۱۷ بازی خواهند کرد.‌ در روز دوم یکشنبه ششم مهرماه ایثار جیرفت با چابک شیراز ساعت ۱۵ و آیندگان هرمزگان با کوروش کبیر زابل ساعت ۱۷ دیدار خواهند کرد.‌ در روز سوم دوشنبه هفتم مهرماه کوروش کبیر زابل با درسا لارستان ساعت ۱۵ و آیندگان هرمزگان با چابک شیراز ساعت ۱۷ بازی خواهند کرد.‌ در روز چهارم چهارشنبه هشتم مهرماه چابک شیراز با کورش کبیر زابل ساعت ۱۵ و ایثار جیرفت با درسا لارستان ساعت ۱۷ بازی می کنند که در این روز تیم آیندگان استراحت خواهد داشت.
در روز پنجم و پایانی چهارشنبه نهم مرماه کوروش کبیر زابل با ایثار جیرفت ساعت ۱۵ و آیندگان هرمزگان با درسا لارستان ساعت ۱۷ دیدار خواهد کرد.
این مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود خواهند کرد.
دوازده تیم حاضر در مرحله دوم مسابقات در دو گروه شش تیمی و به صورت مجتمع رفت و برگشت برگزار خواهند کرد که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مسابقات لیگ یک فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صعود خواهند کرد.
پیش از این قرار بود این مسابقات اسفندماه سال گذشته به صورت لیگ و دوره ای برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها