در سال گذشته؛

تنها ۹۶ نفر در حوزه مشاغل خانگی در استان هرمزگان تسهیلات دریافت کردند



معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در سال گذشته ۹۶ نفر در حوزه مشاغل خانگی از بانک‌های عامل در استان هرمزگان تسهیلات دریافت نموده‌اند. همچنین امسال هفت میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به این استان اختصاص یافته است. 

محمد عباسی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: باید با اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی این تسهیلات با اولویت پشتیبان و اشتغالزایی در تمامی حوزه‌ها مدنظر قرار داده شود. وی با اشاره به اینکه بیشتر مشاغل خانگی کارگاه‌های حداکثر زیر ۱۰ نفر را تشکیل می‌دهند، بر توجه و ضرورت تقویت و توسعه کمی و کیفی و توانمندسازی مشاغل خانگی تاکید کرد. معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: باید بستر لازم برای فعالیت، نوآوری و خلاقیت در حوزه مشاغل خانگی فراهم شود.

عباسی افزود: به لحاظ حساسیت و قابلیت‌های بالای  مشاغل خانگی، توسعه این مشاغل در شرایط کنونی فرصتی را برای آینده فراهم می‌کند و این امر توجه ویژه و خاصی را به مشاغل خانگی می‌طلبد.وی یادآورشد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی می‌توانند به سایت mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir مراجعه کنند.معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: پس از ثبت نام در سامانه یاد شده، متقاضیان به این سازمان مراجعه و مدارک خود را تحویل دهند تا در کارگروه اشتغال استان در خصوص اعطای تسهیلات به آن ها تصمیم گیری شود. عباسی ابرازداشت: در سال گذشته ۹۶ نفر در حوزه مشاغل خانگی از بانک‌های عامل در استان هرمزگان تسهیلات دریافت نموده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها