معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد

ضرورت ایجاد آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در هر سه وضعیت



معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تشریح دقیق برنامه های آموزشی و پرورشی در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز به دبیران و فراهم آوردن شرایط برای بازگشائی ضروری است.

به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل لاری صبح امروز (۱۱ شهریورماه) در جلسه لایو شبکه شاد با معاونین متوسطه سراسر استان هرمزگان گفت: شرایط بازگشائی مدارس در روز ۱۵ شهریور ماه سال جاری، گره به اعلام نظر ستاد ملی کرونا دارد.

وی افزود: ضرورت دارد چگونگی برنامه های آموزشی و پرورشی در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز به دبیران تشریح شود و آمادگی لازم برای هر سه وضعیت را باید ایجاد کرد.

قویدل تصریح کرد: برای سپری شدن سال تحصیلی مطلوب، رعایت کلیه مفاد شیوه نامه بازگشایی مدارس به ویژه نظارت بر آموزش های مجازی و همچنین تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان باید به صورت جدی پیگیری شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: شناسایی دانش آموزان دارای مشکل در خصوص اینترنت و یا عدم دسترسی به دستگاه تبلت و تلفن همراه و نیز پوشش آموزش و تحصیل این دانش آموزان از طریق درس نامه از نکات مهمی است که اهتمام جدی برای تحقق آن لازم است.

قویدل رعایت پوشش مناسب رشته های نظری و رشته های فنی را مهم برشمرد بر رعایت سهم های بین شاخه ای و بین رشته ای برابر برنامه های سند تحول بنیادین ابلاغی به مناطق در ثبت نام دانش آموزان پایه دهم تأکید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها