دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان:

آغاز ساماندهی بازار ماهی در بندرعباس/ غرفه رایگان دو ماهه به دستفروشان داده می شود



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان هدف از ساماندهی دستفروشان ماهی در بندرعباس را حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی آبزیان دانست.
به گزارش صبح ساحل، به منظور اجرای مصوبات جلسه شورای تأمین شهرستان بندرعباس و با هدف حفاظت از سلامت غذایی مردم و حذف یکی از تهدیدات بهداشتی در این رابطه، فرآیند ساماندهی دستفروشان مقابل بازار ماهی فروشان بندرعباس با حضور مجتبی قهرمانی،  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان آغاز شد.  در جریان اجرای این طرح، دادستان بندرعباس ضمن برگزاری نشست توجیهی با جمعی از دستفروشان در خصوص فراهم بودن زمینه فعالیت رسمی، قانونی و بهداشتی آنها در محل بازار بزرگ ماهی فروشان این شهرستان، مطالبی را بیان کرد.
قهرمانی،  هدف از ساماندهی دستفروشان ماهی در بندرعباس را حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی آبزیان دانست و بر ضرورت رفع عوامل تهدیدکننده بهداشت عمومی در این خصوص تأکید کرد.
 
همچنین در جریان این نشست ، با دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مقرر شد به منظور کمک به توانمندسازی دستفروشان ، این افراد از مورخ ۹۹/۶/۱۸ به مدت ۲ ماه به صورت رایگان توسط عوامل شهرداری و بازار ماهی فروشان در غرفه های این بازار مستقر شوند ‌و  همچنین پس از انعقاد قرارداد، اتحادیه مربوطه نیز نسبت به تشکیل پرونده و صدور پروانه کسب برای آنها اقدام کند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها