معاون ورزشی اداراره کل ورزش و جوانان هرمزگان 

مراحل استعلام حراستی کاندیدهای هیات فوتبال در حال انجام است



معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به تشریح جزئیات بررسی صلاحیت داوطلبین ریاست هیات فوتبال استان هرمزگان پرداخت.

 

به گزارش صبح ساحل، مظفر خادمی  در خصوص بررسی داوطلبین تصدی ریاست هیات فوتبال استان هرمزگان، افزود: خوشبختانه تمامی مراحل انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان به خوبی در حال انجام و از نام نویسی تا بررسی در کمیته سه نفره امور در مسیر قانونی پیش می رود.
وی با بیان این که پس از نام نویسی شش نامزد در انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان نام نویسی کردند گفت:  در کمیته سه نفره ای که نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان هم حضور دارد شرایط داوطلبین از بعد فنی، مدیریتی و حراستی مورد بررسی قرار گرفت.
خادمی ادامه داد: مراحل استعلام حراستی در حال انجام است و هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم و به محض ارسال آن نیز به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد.
وی در خصوص موضوع حضور یا عدم حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان، اضافه کرد: متاسفانه یکی از موضوعاتی که در کمیته سه نفره مطرح و هنوز به جواب درستی نرسیده ایم همین موضوع است.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان این که در مرحله نخست از وزارت ورزش و جوانان استعلام مورد نظر صورت گرفت، عنوان کرد: در این استعلام به صراحت اعلام شد که بحث حضور بازنشستگان در انتخابات هیئت های ورزشی نیز منتفی مگر شروط سه گانه را داشته باشد.
خادمی با اشاره به این که از طرفی اساسنامه فدراسیون فوتبال با سایر فدراسیون های ورزشی متفاوت است، خاطرنشان کرد: در همین خصوص مکاتبه ای با فدراسیون فوتبال صورت گرفت که به صراحت پاسخی به استعلام مان ارائه نشد و به همین دلیل مکاتبه جدیدی با علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان انجام دادیم و در انتظار پاسخ آن هستیم تا تصمیم گیری کامل و دقیقی را انجام دهیم.
وی در پایان گفت: تمامی علاقه مندان به فوتبال در استان هرمزگان یقین داشته باشند که تمامی روند بررسی نیز به صورت شفاف اعلام خواهد شد و در موعد مقرر تمامی بررسی ها انجام و به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.
در پایان زمان یک هفته ای تعیین شده برای ثبت نام داوطلبین، عباس امینی زاده(رئیس فعلی هیات فوتبال)، قاسم رنجبریان(دبیر سابق هیات فوتبال)، عبدالمجید دبیبده(رئیس سابق هیات فوتبال)، اسماعیل بواشه(عضو فعلی شورای شهر بندرعباس)، مهدی دسینه(رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم) و فرامرز عیانی(پیشکسوت و مربی فوتبال هرمزگان) شش نفری هستند که اقدام به نام نویسی کرده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها