چگونه کانون را تبدیل به کوره کنیم



به نوشته روزنامه صبح ساحل، انجمن جهانی حفظ و افزایش گرمای کانون خانواده یکی از موسسات با سابقه ی بین المللی است که تاکنون اقدامات برجسته و درخشانی در زمینه ی تبیین، تنظیم و تثبیت گرمای عشق زوجین انجام داده است. این سازمان که سال جاری را سال « هیزم کشی برای گرم کردن آتش کانون خانواده» نام گذاری نموده است، با چاپ بروشوری اقدام به انتشار آخرین تحقیقات پرفسور « هوتسن گلمیشن « (خانواده شناس) نموده است. از آن جا که کل متن مقاله ی مفصل خارج از حوصله و سواد خوانندگان عزیز است، تصمیم گرفتیم صرفاً نقل به گزیده ای از راهکارهایی که پرفسور جهت تقویت و احیای فرایند عشق میان زن و شوهران جوان ارایه نموده، بسنده کنیم. این شما و این بیست راهکار جادویی و مجانی برای تقویت زندگی توام با عشق شما:


۱- یک نخ دندان را یک ماه به طور مشترک استفاده کنید.
۲- او را داخل یک گودال پر از لجن یا چاه فاضلاب هل بدهید و سپس با عشق و محبت واقعی لباسش را با زبان پاک کنید.
۳- روی در نیمه باز ورودی خانه، سطلی پر از آب ظرفشویی و لباسشویی بگذارید و بعد از این که در را باز کرد و سطل روی سرش خالی شد عاشقانه از او عذرخواهی کنید.
۴- پرونده های مهم اداری و اسناد شخصی اش را از داخل کیفش بردارید و به داخل سطل آشغال بیندازید و به جایش کاغذهایی که روی آن ها جملات عاشقانه ی پرشور نوشته اید، بگذارید.
۵- به او قرص خواب بدهید و هنگامی که خواب است با ماشین چمن زنی روی سرش بنویسید: «تو مالک راستین قلب منی».
۶- در تعطیلات آخر هفته برای خود یک قلاده بخرید و پارس کنان از او بخواهید شما را به پارک ببرد.
۷- در مقابل خانواده اش زانو بزنید و با زبان کفش های شان را برق بیندازید.
۸- در عکس های مشترک عاشقانه برایش شاخ بگذارید و آن عکس را به همه نشان دهید.
۹- او را به بالای یک برج مرتفع (مثلاً برج میلاد) ببرید و به دلیل این که فکر می کنید او یک فرشته ی واقعی است عاشقانه به پایین هلش بدهید تا کمی برای خودش در آبی ِ بی کران آسمان پرواز کند.
۱۰- اگر برای ناهار به تنهایی بیرون می روید چند لقمه ی جویده شده از غذا را همراه با کمی نوشابه در داخل یک کیسه فریزر بریزید و برایش ببرید.
۱۱- هر گاه دچار بیماری سختی شد تابوت اعلای زیبایی با رنگ مورد علاقه اش تهیه کنید و کنار تختش بگذارید.
۱۲- از نویسنده ی مشهوری (مثلاً جی کی رولینگ) بخواهید که درباره ی زندگی عاشقانه شما رمانی در ده جلد بنویسد و بعد در قبال آن ده میلیون یورو (یا تومان) به شما پرداخت کند.
۱۳- به مناسبت سالگرد ازدواج تان یک مهمانی بزرگ بگیرید و تمام دوستان و آشنایان را دعوت کنید و موقع شام هنگامی که می خواهد بنشیند، صندلی را از زیرش بکشید. هنگامی که روی زمین افتاد بلندتر از همه بخندید و از صمیم قلب اظهار کنید که او را به رغم بلاهت و بی دست و پایی اش بسیار دوست دارید.
۱۴- انگشت تان را تا انتها داخل بینی تان کنید و بعد عاشقانه با همان انگشت به دهانش غذا بگذارید.
۱۵- در ماه عسل او را برای خر سواری به ده مجاور ببرید و به یاد این سفر ماهی یکبار چهار دست و پا در خانه راه بروید و با صدای بلند نغمه ی عاشقانه ی خر را برایش تکرار کنید.
۱۶- از پیژامه های مستعمل و لباس های پارچه ای کهنه اش به عنوان دم کنی برنج استفاده کنید.
۱۷- به عنوان هدیه بر روی لباس هایش دزدگیر نصب کنید یا به نشانه ی ارزشی که برای تان دارد بیست و چهار ساعت درون یک گاوصندوق بزرگ از او نگهداری کنید.
۱۸- شوخی های با مزه ی مشترک با هم انجام دهید: مثلاً به مدت یک هفته از فرچه ی دستشویی به عنوان مسواک استفاده کنید یا به جای شامپو، وایتکس را روی موهای تان امتحان کنید.
۱۹- وقتی قصد مسافرت با هواپیما را دارد در چمدانش نیم کیلو مواد مخدر جاسازی کنید و پس از دستگیری و زندانی شدنش و پیش از اجرای حکم اعدامش هر روز برایش پیژامه و کمپوت آناناس ببرید.
۲۰- بعد از یک روز کاری سنگین و خسته کننده نیمه های شب وقتی او مست خواب است بیدارش کنید تا با همدیگر ده هزار بار کلمه ی « دوستت دارم « را بنویسد.
۲۱- اگر همسرتان دختر یک خانواده ی آدمخوار است عاشقانه شکم تان را با سیب پر کنید و خود را با استفاده از آرد سوخاری به شکل لذیذی روی آتش سرخ کنید‌.

نویسنده:حسین یعقوبی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها